snømann og frisbee

Ut på ettermiddagen har det smeltet litt – det som var is på veien – og jeg tar med hunden i Mulevikvegen.
I lomma har jeg frisbee – og Leia vil ikke gå tur hun, for hun vil leke med frisbee.

Hun er mere glad i ü løpe etter frisbee enn ü gü tur.

Og nå passer det egentlig veldig bra – for energien og kreftene er visst på veldig lavt nivå…..

Og det er litt slik skare snø, og under litt kram snø i sola, og da blir det snømann oppover bakken 🙂

Og når jeg graver i snøen for å ta det som er kram snø – dukker det opp et dyr som kravler rundt like under skaren……………..

Usj!
Fikk meg til ü tenke pü da jeg var liten og SPISTE snø!
Huff da…………..


Snømenn hele veien i bakken 😀

 

En herlig dag i sola – og den varme litt mer hver eneste dag 😀

 

 

#fredag #snømann #hundenLeia #rosafrisbee #frisbee #utetid #natur #foto #fotografering

10 kommentarer
    1. Det så deilig ut 🙂 I sola. var litt sol her også, men nå regner det.. Jeg håper det regner i hele natt så snøen og istappene forsvinner 🙂 Ha en fin kveld Mette, du så du var på blogglisten i dag? 🙂

    2. Jøss, rene vårstemningen jo 😀 Jeg håper du hadde ordna med byggetillatelse ! Rene landsbyen med snømenner jo 😀 Herlig å se dere kose dere 🙂 Håper det ladet batterier bittelitt i alle fall 🙂 Ha en fin fredag 🙂

    3. sü kjekt dere hadde det i dag da,mange smü fine snømenn det var morsomt :=) tenker det er godt for Leia med litt variasjon ogsü,gü tur ,og springe sü hun für trent andre muskler :=) og sola,nü er det snart bare en uke igjen sü har vi den et øyeblikk pü dagen vi ogsü,det gleder eg meg til

    4. Utrolig fine bilder!! Likte veldig godt bilde 2, 3 og 7. Men alle var bra. Tøft med snømenna nedover bakken. Og det siste bildet var helt herlig og stemningsfult. Ja, ikke lureste spise snø. God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg