seks munner og…

Klubben; seks munner og Mette 🙂

Så var vi igang igjen,
og jeg starter med klubb i det nye året.

Alle var tilstede utenom ei
som ikke kunne komme.

Så forbereder man seg.
Og jeg ville servere hjemmelaget

HYLLEBLOMST-SAFT

og det var bare litt igjen så da måtte jeg ta ut en ny flaske fra frysen å få tint opp den 🙂


Og denne safta blandet jeg med
ISKLAR med sitronsmak og bobler 🙂
Den gir så friskt fraspark med boblene.

Her er dukene jeg sydde da jeg hadde problemer med å komme gjennom
nåløyet – nåla på symaskina

Gryterett  (meksikansk) fra pose, med tilsatt  kjøttdeig og litt ekstra tilsetninger fra mitt skap så den ikke ble “bare” pose-rett.
Glutenfri!

 

Salat isteden for brød

Og kaffe må til i godt lag – ja både kaffe og te 🙂

Så da tok jeg liksågodt og renset trakteren 🙂

Og alt smakte fortreffelig!
Iallefall var det den tilbakemeldingen jeg fikk, og følte selv at alt smakte bra!

Så til dessert var det
VANILJEIS
NONSTOPP
SALTE PEANØTTER
OG NØTTEBLANDING

 

En herlig klubbkveld søndag kveld med damene!

 

 

 

 

#klubb #damene #gryterett #hjemmelagetduk #hylleblomstsaft #bilderpåblogg #klubbkveld #kaffeogte

4 kommentarer
    1. Sånt er så kjekt, og enda bedre når det er vellykket og alle føler seg vel 🙂

      Hørtes godt ut også med maten, enkelt og smakfult 🙂

      Her kaller vi det forening. Og jeg skal ha forening med den ene gjengen neste måned. Det blir koselig det 🙂

      1. Ja her har det nok vært kalt forening en gang men så har det blitt KLUBB for den “yngre” garde 🙂 hehehehehe veldig koselig ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg