rosafie

Heim frå kaffislabberas –
skifte sko og gå tur med hunden.

 

Og turen var ikkje planlagt, men gjekk til fjells 🙂

 

 

Barmen og Muletua!

 

 

På Barmen hadde nokon gløymt igjen vatnflaska si…………..

 

 

 

Hadde no ikkje, selvfølgelig, tid til å skifte genser og bukse – er det så nøye då???
Men når eg oppdaga dei prikkete sokkane………..
Jaja….. er heller ikkje så nøye  hehehehehe

Traff på hyggelege folk frå Skodje som er her med bobil, og gjekk tur i fjellet. I morga skulle dei til Runde og gå til fyret:-)
Trur ikkje dei hverken såg eller tenkte over mine prikkete sokka i skona 😀

 

 

Kan du på nokon måte forestille deg / sjå at ditte er eit ansikt – nokon som ligg i lyngen og nyter livet?

 

God laurdag!

 

 

 

“LATTER OG FJAS ER BOBLER I GLAS”
Sitat Mette og Marie

 

 

 

 

#latterogfjaserbobleriglas
#barmen #fjelltid
#muletua #fjelltur
#hundenLeia #hundogmenneske
#selfie #sjølfie
#rosafie
#foto #sunnmøre
#hobbyfotograf #naturfoto
#prikkasokka

10 kommentarer
    1. Her var det tur i vakker natur, og med et herlig antrekk 😀 Herlig blanding av naturens påfunn og ditt flotte humør og selvironi 😀 Et nydelig smil inn i laurdagen 😀 Kos deg masse og tusen takk for turen 😀

    2. Nei, jeg tror faktisk ingen ville reflektert over dine prikket sokker. Riktig søte var de jo 🙂
      Jeg skjønner ikke at det skal være noen spesiell kleskode alt etter hvor man velger å gå tur. Man tar på seg det man har lyst, finner praktisk, eller etter impuls 🙂 Enkelt og greit 🙂
      Flotte bilder har du her i alle fall 🙂 Ser ut til å være en herlig tur ♥

    3. du var flott i rosa og prikkekte sokker kjøpte jeg meg også på lørdag :=) det er stilig det.Mange fine bilder,men halvparten får jeg ikke se,der er det bare kvite ruter,har blitt noen slike innlegg nå det ikke alle bildene vises

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg