Reklamefilm i Mulevika

MULETUA

 

Jeg som er glad i å være ute,
rekker mye jeg 🙂

Etter en dag med god lunsj, kiropraktor og formiddagstur, blei det full anledning til en ettermiddagstur også 😀

 

Og visst skjer det spennende saker i
MULEVIKVEGEN!

Reklamefilm for BIOTHERM 🙂

 

 

Jaja  – det blir fjelltur for hund og menneske iallefall!

 

Så er vi oppe på flotte
MULETUA!


Så kom det en ørn svevende og sirklet over oss.


#Selfier i haugevis 😀   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mulevika og Skorpa

Jeppsi pepsi – vi elsker jo bare å bli tatt bilder av 😀 !!!

 

 

Det er morsomt å ta bilder – og jeg er ikke så høytidelig av meg – så du får bære over med meg og mine selfier 😀

 

 

 

 

 

#muletua #selfie #hundogmenneske #natur #mulevika #mulevikvegen #shetlandsheepdog #hund #fjelltur #vårfølelsen # utsikt #havørn #ørn #fotograering #foto

10 kommentarer
    1. Jadda, skal bære over 😀 Herlige bilder fra ende til annen 🙂 Det må jeg si, dyktige som bare det 🙂 I dag har du vært raus med innlegga, og jeg har sett innom alle 😀 Så nå har jeg gjort mitt for å ”sparke” deg oppover på lista 😀

      1. hehehehehehehehe TUSEN TAKK FOR SPARKET! 😀 Jeg gnir det inn med bilder jeg vet du hehehehe og TUSEN TAKK for at du bærer over 😀

    2. Så gøy med reklamefilm da 🙂 Fikk du være med på innspilling? 🙂 Jeg synes du tar noen herlige selfier. Nå har jeg begynt med selvutløseren også, så det er moro 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg