pust

 

TIRSDAG

 

En tur 
for hund
og menneske
uansett forkjøling
eller ikke 🙂

Men, det var tungt å puste i de minste stigninger også i dag, så jeg ringte legen og fikk time.

Og forkjøling eller ikke……….
Det er nok astma/allergi som røsker i kroppen for tiden – og medisin virker ikke helt.
Får se en tid fremover – og om det ikke bedrer seg, må jeg få tatt en allergisprøyte – Kenacorte – for den virker, vet jeg.

En luftetur i dag – litt regn og rått og kaldt.

 

 

 

#tirsdag #natur #bilderpåblogg #fotoglede #hundogmenneske #allergi

10 kommentarer
    1. kjedelig med den tunge pusten,håper det bedrer seg bare forkjølelsen slipper litt taket.Her har det sittet godt i kroppen denne hosten og forkjølelsen,men nå tror jeg det er på bedringens vei,men jammen var det tungt å skifte på senga i dag og vaske ut litt basselusker :=) masse god bedring til deg

    2. Fine bilder i regnet! 😃 Kanskje det er noe sånt til meg også siden forkjølelsen ikke slipper taket.? Skal til legen om en mnd så jeg får holde ut til da. Er ikke så ille som du har det, bare langvarig. 😉
      God bedring! Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg