pannekaker

 

NĂĄr man egentlig ikke har sĂĄ lyst pĂĄ middag/mat men mĂĄ spise NOE, sĂĄ blir det slike gode og grove pannekaker.

Mere dessert enn middag, men jeg har vokst opp med at pannekaker kan være middag, så………..
Mmmmmmm  og supergode blei disse her!

Jeg laget TRE pannekaker og ingredienser her var:

2 egg
3ss sukker
hvispes godt

Tilsett
2 dl havregryn
2 dl fibramel

Lettmelk for å få en passe tynn røre – sånn ca 5 dl kanskje

Stekes i melange eller det du måtte ønske å steke pannekaker i.

Jeg strødde så vidt bittelitt sukker i mine pannekaker – og de var nyyydelige rett og slett!

 

GODE OG SUNNE NOK PANNEKAKER!

 

 

 

#grovepannekaker #godepannekaker #pannekaker #middag

5 kommentarer
    1. Namm..ja vi hadde ogsĂĄ pannekaker i gĂĄr..og vet du..jeg er sĂĄ lat at jeg kjøper ferdig stekte…de fĂĄs kjøpt i store pakker og er sĂĄĂĄĂĄ gode..men jeg mĂĄ steke de i smør i panna..sĂĄ hadde vært like enkelt ĂĄ lage helt selv…og helt sikkert sunnere de du lager!! Jeg føler ogsĂĄ det er dessert..men det gjør jo ingen ting om man spiser litt “lett” noen ganger…..Det var DET jeg hadde lyst pĂĄ i gĂĄr…da ble det det…hihihi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg