oppturer og andre turer

 

 

Ett skritt frem og to tilbake……….

Det kan føles slik av og til.
Og nĂĄ er det litt slik.

NĂĄr helsa skranter.

Veret er flott og turen er fin, men………..  det er så tungt å komme seg frem……

Fy søren så kjedelig DET er!

Jeg tror ikke noen kan sette seg inn i det, uten ĂĄ ha opplevd det.

Oppturer og andre turer…..
Eller nedturer…

Det er skikkelig IKKE MORSOMT nĂĄr helsa skranter.
NĂĄr man vil men ikke klarer.
Når man er “tom for bensin”

Fysisk og psykisk nede…..

Det er tungt – og man skal prøve å være “der oppe” og være munter, aktiv og glad 🙂

For det er man jo egentlig.

Det er bare at noe har tatt plass som ikke skal være der til vanlig.
Og det har tatt veldig stor plass denne gangen.
For dette “noe” er noe som kommer og går – av og til veldig sjeldent og andre tider hyppigere.

Dette “noe” som gjør at man blir helt tom.
Energien er borte……..

De glade dagene man har kjempet for – ett skritt om gangen – opp opp opp……
Og det går bra – helt til det ikke går bra lenger og man må kapitulere og sie OK – “timeout”.

Ikke stresse, ikke jage, ikke belaste, ikke for mye………….
Ikke………..

Bare være forsiktig, ta hensyn, roe ned, hente energi 

~~~  ***   ~~~   

#fibromyalgi #tomforbensin #slitermedhelsa #mestring #ettskrittfremogtotilbake #revmatisme #timeout #diagnoser #dagen #helse #minhelse #stress #belastning #smertemestring #nedtur #opptur

8 kommentarer
    1. jeg forstår deg veldig godt jeg ,og håper denne nedturen er kortvarige,skal en trekke frem noe positivt så er det det att du har fått solskinn :=) ta med en termos og nyt sola i ansiktet en dag,det gleder jeg meg sykt masse til ,men blir ennå et par uker å vente før vi har den :=) masse god bedring

    2. Uff..ja..har vært der selv…energitom…bare det ĂĄ gĂĄ opp trappa har vært tungt…men…ut pĂĄ tur…liksom veldig blid….nei…ut pĂĄ tur, og litt sur…..hihihi…Men…vi vet det gĂĄr i perioder…det er ikke sĂĄnn det skal fortsette ĂĄ være…Du er bare i en liten ujevn bakke…God bedring og om jeg kunne..skulle jeg sendt deg litt energi…sĂĄ kunne du sendt litt tilbake til meg! klem

    3. Sender masse gode tanker vestover og ønsker god bedring og lykke til med å lirke formen på plass 🙂 Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg