ny dag – ny uke

 

 

MANDAG

Og en ny uke er i gang.

Og som alle andre dager, trenger hund og menneske en luftetur.

I dag blei det tur til

HEID TURSTI
OG
HORNSETEN

Og vi klarte hele turen uten nevneverdig nedbør.

Og for meg som elsker å ta bilder med min samsund S9 mobil, her er dagens foto-galleri :

#fotografering #samsungS9 #mobilfotografering #natur #heidtursti #hornseten #tur #hundogmenneske #hund #hundenLeia #utetid #foto #hobbyfotografering #naturfoto #utsikt #opplett #mandag #utno #mestring #aktivitet #trening #fotogalleri #bildegalleri #fotoglede

12 kommentarer
    1. Flotte turstier, nydelige bilder. Det må være utrolig bra at det ikke er vinterføre og glattis som det er her 😀 Tusen takk for flotte innlegg 🙂

      1. Gleder meg at du liker innlegget 😀 Ja heldigvis er det ikke glattisen her hos oss! Men i dag blåser nordavinden,,, så får vi se hva den tar med seg 😀

      1. Ja det er et helt merkelig vinterver………… men i dag blåser det kald nordavind…………. så får vi se hva denne dagen bringer 😀 Jeg skal iallefall til kiropraktor på formiddagen 😀

    2. helt nydelig den turen der,ja der skulle jeg gått i dag,hadde trengt det,men gikk no langs sjøen her hjemme da,greit det også,men savner litt en deilig skogsvei :=) fin tur på deg iallefall

      1. En fin dag kan vi avtale at du kommer utover hit og blir hele dagen……………. du kan ta buss hjemmefra til volda og videre ut til Fosnavåg, så henter jeg deg, vi går tur og vi spiser noe godt og du tar bussen hjemover 🙂 Kanskje når det blir mere vårlig 😀 For du skal jo operere om ikke så lenge? Sender en klem til deg og tenker på deg og dine disse dagene <3 klem

      1. Ja kjekt med slike mobiler 🙂 Jeg har jo kamera liggende…….. men det er jo så lettvint med den lille mobilen 🙂 Jeg trenger liksom ikke noe mere jeg 😀 klem <3

      1. Tusen takk! Ja jeg er også fonøyd med mobilen sitt kamera 🙂 Her er det snø i lufta men ellers litt rått, så det har ikke lagt seg noe nevneerdig på bakken ennå……………. Nyt dagen din der du er 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg