naturens kunst

FLØ


Et vakkert sted rett og slett.
Og jeg ser hjemover mot kvalsvik, med Runde til høyre, der ute i havet.

Starter med å rusle langs en molo der ute.

 

Noen lager kunst her på kanten 🙂

 

 

 


Ser #kvalsvik midt i bildet.

 

Utsikt i #panoramaformat fra moloen inn mot #flø

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så kjører jeg et lite stykke og rusler litt på en av de flotte strendene på Flø.

 

 

 

En vakker dag etter nattevakter.

Måtte til Ulsteinvik på Medi 3 i dag – og når man har hatt nattevakter er man litt sliten……..
Litt søvn og deretter kjøre bil.
Og hadde bittelitt god tid og valgte derfor å ta turen ut til Flø.

 

Og i dag traff jeg en flott dame fra Malta.
Hun heter Denisi.
Vi kom i prat når vi begge nesten var ferdig med rusletur på stranden.

 

 

 

#badestrand #natur #arkitektur #fløstranda #molo #utsikt #fotografering #foto #bilder #selfie

6 kommentarer
    1. ja der er det vakkert,så utrolig deilige bilder,og nå går vi mot sommer,da kan en hygge seg på stranden :=) bilde nr 2 minner meg på att eg må gå ned i støda vår og plukke glasskår,såg att der var en del der nede

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg