når hunden er borte

NÅR HUNDEN ER BORTE
DANSER KATTEN PÅ BORDET

Jeg hadde jo egentlig nattevaktshelg også røyk ryggen…………
Og besøksfamilien ville ha Leia denne helgen……
En helg uten hund  – jobbe natt og sove mye…….

Men slik blei det ikke.
Og da blei det litt mer oppmerksomhet for katten i huset.

Og jeg tror ikke katten blei noe lei seg for det.

Den har blitt klipt og børstet og koset med 🙂

Det er helt greit å leke rundt huset når det ikke er greit å gå så langt 🙂

 

 

 

#søndag #selfie #fotografering #utetid #katt #MrSniff #skogskatt #leikisnøen #foto #hobbyfotograf #natur

14 kommentarer
    1. Uffda 🙂 Håper ryggen er på plass snart.. riktig god bedring 😀 Men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Det er jeg sikker på Mr Sniff er enig i.. og for hen herlig ”film serie” det ble 😀 Si meg har du hatt de dyra dine på mannekeng..kurs.. eller ka det heter 😛 😀

    2. Så fine bilder på innleggene dine!
      Velger å kommentere på det siste for alle jeg har lest siden sist kommentar. 😉
      Leit at ryggen slo seg vrang. Håper den bedres fort.
      Godt du har så flotte forhold rundt huset, og koselige bilder av deg og pus. For ikke å snakke om your man ????????☃️
      God søndag, og fortsatt god bedring! Klem ❤

    3. Ååå så herlig! Ser at katten din liker seg i snøen ja..DET gjør ikke min…Må måke vei for den også….Skjønner ikke hva det er med de dyra mine…hihihi..Kanskje jeg skjemmer de bort med å la dem slippe å gå i snø…hihihi Flotte og koselige bilder!

      1. hahahha den er IKKE superglad i snø. Vil nesten gå på tå trippende over snøen heheheh men litt leik i katten er det fortsatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg