nåløye

DÅRLIG SYN

Og så er man der………….
Man skal bruke symaskinen og får tredd tråden gjennom nåløyet på første forsøk og tenker; no problemo!
Og det var ingen problemer heller det, første gangen 🙂

Uten briller!

Helt til det må spoles mere undertråd og når du da skal tre i tråden igjen, bare IKKE FÅR den igjennom nåløyet.
Du prøver og prøver og prøver, men NEI…

OK da må jeg bare hente brillene da….
Og jeg SER klarere – men den sørens tråden vil ikke gjennom uansett.
SÅ, da er neste alternativ å løsne nåla og tre tråden gjennom og deretter feste nåla til maskina – og det funket til slutt det…………

Så fikk jeg sydd to duker av gardiner jeg hadde tenkt å kaste……….


Ideer jeg har av og til og som må gjøres der og da, selv om både under og overtråd er brun og stoffet er svart.
Dukene er kommet på bordet – og jeg glemte ta bilde av de.
Nye duker til helgen og passer fint når jeg skal ha
club-damene her på søndag 🙂

Og etter slike strabaser kan det lett gå litt stivhet i nakken og da smører jeg meg med denne fantastiske

ALOE HEAT LOTION
av
FOREVER

Den kjøler ned og på samme måte varmer litt i vonde muskler 🙂

 

 

 

 

#symaskin #nåløye #lotion #dårligsyn #tretråden #littavhvert

12 kommentarer
      1. Ja sist jeg brukte maskinen hadde jeg ikke det problemet så,,,,,,, tenkte på mamma som var fortvilet fordi hun ikke fikk tredd i tråden ….. nå er jeg også der……………… 🙂

      1. hehehehheehehehe ja nei det blir til sjeldenheten med meg også….. selv om jeg har…… men av og til får jeg en ide og må sy litt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg