mulevikvegen

Selv
om
det
er
reklame-innspilling
ved Mulevika,
så må jeg jo gå en tur der allikevel.


Og her er det mye i sving rett og slett.


Jeg fikk snakke med en av vaktene som er der.
En hyggelig kar, som kom meg i møte 😀

Hehehe

#Biotherm er jo kosmetikk/hudprodukter.
Hudprodukter og parfymer etc.
Og det er fransk.
Så, det er mange franskmenn på settet visst nok.

De er i full sving med filming like ned i bakken – og ellers har de telt med egne kokker som lager mat.


Han sa jeg kunne gå ned om jeg ville, for å se, men jeg hadde med hund, og vi skulle å kaste frisbee, så vi snudde og gjekk for å leke litt, hund og menneske.


Vi gjekk ned til vannet og forbi.

Så fikk vi et sideblikk mot der de har rigget opp.

Du kan se det glinser i en vegg, og der holder de på.

Vi konsentrerte oss om frisbee 😀


Det er fortsatt is på vannet pga kulden om natta.

Det var torsdagen sin det 😀

 

 

 

 

#torsdag #reklamefilm #mulevika #frisbee #hundenLeia #shetlandsheepdog #utetid #fotografering

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg