mestring

 

TUR PÅ NERLANDSØYA

 

 

TIL
STOREVARDEN
OG
NERLANDSHORNET

 

Nür man kan gü fra husdøra og starte fjellturen nesten nür man vrir om nøkkelen hjemme.
Og i dag bestemte jeg meg for ĂĽ rusle veien fra Kvalsvik inn til Teigane,
og gü derfra og opp til  Storevarden.
Videre til Nerlandshornet
og ned fra fjellet til Kvalsvika igjen.

Fra Kvalsvik til Teigane brukte jeg EN time,
og derfra og opp til Storevarden i underkant av EN time,
og oppe pĂĽ fjellet kosa vi oss i strĂĽlende sol,
og ganske sĂĽ varmt,
men brukte til sammen litt over TRE timer pĂĽ hele turen.
Det var vel nĂŚrmere 3,5 timers tur.

SĂĽ er vi nesten oppe ved STOREVARDEN!

Vi nyter det!

HERØY HAVLAND

NERLANDSHORNET
Med utsikt ned til #Kvalsvik og ut til øya, #Runde.

Og så rusler vi oss nedover – hjemover.

Og det er lov å være sliten 😀

12 kilometer og 17 000 skritt er flott på en vakker dag 🙂

Mestringsfølelsen 😀

 

 

 

 

#titusenskritt
#storevarden
#nerlandshornet
#hundenLeia
#mestring
#aktivtrening
#fjelltur
#natur
#fotografering
#mai
#deterlovĂĽvĂŚresliten

8 kommentarer
    1. Flotte bilder fra turen! Sporty og frisk dame! Jeg vet jo at du har “Vondter og plager”, men du setter deg ikke ned og klager i tide og utide av den grunn! Jeg synes ogsĂĽ det er litt moro med skritteller. Blir inspirert av det: Noen fĂĽ dager blir det rundt 20.000 skritt, men som regel rundt 10.000.

      1. Nei jeg er ikke glad i ĂĽ legge med ned ĂĽ klage…………. for det hjelper ikke, og en tur ut hjelper pĂĽ sĂĽ mye <3 klem

    2. herlig dag i fjellet ,ja du kan vri om nøkkelen sü er du i fjellet,jeg er jo det jeg ogsü,men har en fot som ikke akkurat setter pris pü vüre bratte fjell her inne nü om dagen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg