luksus

En god morgen!



Ja, i dag er alt som normalt.

God morgen Norge pÄ TV
og den vante frukosten med havregryn og kaffe nytes.

Det er dette jeg er vant til – og det skal ikke sĂ„ mye til for Ă„ skiple vaner – enn at strĂžmmen gĂ„r og kaffe ikke har blitt traktet.

Som
HER

kan du lese om i gÄr, da morgenen ble ganske trasig.

Det er da man forstÄr at man er et
“vanedyr”
og faller sammen litt



 nÄr man ikke fÄr det som man er vant til.

Selv om jeg roet ned ganske, kjente jeg at kaffe manglet.

Kaffe om morgenen er bare sÄ viktig.
Og ren luksus

Det er dette morgenritualet som gjþr dagen 😀
Morgenroen og morgenkaffe 😀

Ønsker dere en god fredag!

Her blĂ„ser det med storm i kasta – men det er opplett!

 

 

 

 

#godmorgen #frukost #kaffe #dengodestarten #frukost #fredag #morgen

14 kommentarer
    1. Fþrst, god morgen 🙂
      Hehe.. vi er nok alle vanedyr, noen mer enn andre, men dog. For meg er ro om morningen viktigst av alt.
      Her stĂ„r forresten God morgen, Norge pĂ„ akkurat nĂ„ 😉
      God helg til deg!

    2. SĂ„ koselig ut og flotte tulipaner 🙂 Glemmer liksom bort Ă„ se pĂ„ God morgen Norge jeg..men en kaffe eller to i lĂžpet av formiddagen blir det nesten hver dag… Klem og fin helg til deg <3

    3. Nydelige tulipaner. Vi fÄr noen vaner ja, og da blir det sÄ ille nÄr ting skjÊrer seg.
      Godt alt er tilbake til normalen i dag. 🙂 God fredag! Klem ❀

    4. Hmmm … jeg har ingen sĂ„nne morgenritualer jeg. Og ikke drikker jeg kaffi heller. Noen ganger lurer jeg pĂ„ hvordan jeg i det hele tatt kommer i gang pĂ„ morrakvisten uten den livsviktige kaffien alle andre bare MÅ ha. 😉

      1. hahahahahahhaahahahahahaha ja du mĂ„ ikke ha TE heller???? Nei, jeg vet ikke hvordan livet er UTEN kaffe sĂ„………….. 😀

    5. ojj.. du var fri for strĂžm i gĂ„r 🙂 Fikk ikke med meg alt i gĂ„r, hadde ikke tid Ă„ vĂŠre innom bloggen i det hele tatt 🙂 Men i dag var alt perfekt 🙂 Gratulerer forresten med plass pĂ„ topplista 😀 Herlig flinke du 🙂 Har jo sett etter deg, du har jo mange fĂžlgere pĂ„ Insta 🙂

      1. Jeg har nok mange fĂžlgere pĂ„ insta – og ikke her inne. Jeg er glad hver gang jeg er pĂ„ lista, men synes det er vanskelig Ă„ vite hva som skal til for Ă„ vĂŠre der sĂ„ jeg blogger jeg :_D Tusen takk!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg