litt påskefølelse

REMØYFJELLET

Parkerer til høyre for Remøy-broen og går derfra.
Kald vind som blåser på første delen av turen, men så blir det rene påskefølelsen nesten 🙂


 

 

 


Utsikt fra Remøyfjellet ned mot Remøy og Remøybroen og over til Voldsund

 


Vi er oppe på Remøyfjellet og skal gå fjellet til endes og ned til Sævik og tilbake til broen på veien.


Utsikt til Runde-broen og Runde


 

#panorama

 


Fjellvannet er frosset og dekt av snø

 

Herlig men lang og litt tung tur på grunn av snø-skavler her og der.
Men ingen problemer å gå med forsiktighet.

 

 

 

#remøyfjellet #selfie #natur #hundogmenneskepåtur #fjelltur #foto #fotografering #hobbyfotograf #utsikt #turglede #utetid #utno #titusenskritt #fitbit #mestringsfølelse

10 kommentarer
    1. Det så ut som en nydelig flott tur. Her BARE snør det… 😮 Men jeg holder meg mest inne da 😀 Håper på litt sol snart 🙂 klem<3

    2. Så herlig, sol og blå himmel. Her har det også blitt tur, men ikke så lang – bare 45 min. Og selv om det er fint ute har jeg vært i ryddemodus inne. Må jo gjøres en gang det også.

    3. Åååå der vil jeg også gå…Ser jo sååå flott ut!! Elsker utsikten..og bildene dine er sååå flotte!! Må jo være tungt….skjønner jo at du må komme deg oppover fjellet..for å kunne se utover….hihih..ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg