klegg

 

 

 

 

Eg veit ikkje heilt….
Eg har den der dårlege samvittigheita eg.
Og du seier at den er ikkje bra å ha.
Den må du kvitte deg med!

 

 

Men,
korleis verte ein då?
Når ein ikkje har den dårlege samvittigheita?
Verte ein likeglad?
Eller tenkjer ein berre meir glade tankar,
og lar resten segle sin eigen veg.

 

 

Eg veit ikkje,
for den dårlege samvittigheita er som ein klegg.
Vil riste den av,
men til hardare syg den seg fast.
Som om eg eller den ikkje kan stå åleine.

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
13.11.18

 

 

 

 

#minedikt #etdiktomdagen #klegg #samvittigheit #stååleine #minedikt #poesi #tankarblirtilord #blogg

8 kommentarer
    1. Nydelig dikt 🙂 Samvitiigheta er jo der hele tida, heldigvis for de fleste av oss. 🙂 Den henger kanskje sammen med empati , uten at jeg vet det. Men det ER en klegg ja 😀

    2. Akkurat den dårlige sambittigheta har jeg fått i bøtter og lass! Lurer på om jeg kan få bytta bort litt i noe som er mer oppbyggende….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg