katt og hund


LEIA
OG
SNIFF

Mr Sniff liker å følge oss et stykke på veien, når vi går på tur, men grensen går egentlig ved enden av gangveien.

I dag var han modigere enn ellers, og satt og venta på oss heilt borte ved “Ivar-huset”  🙂

Men her stopper han ofte og venter……..

 

Men i dag hadde han lyst å følge litt lenger……

 

 

Kose litt med bandet til Leia…..
Men Leia vil gå tur og ikke forstyrres av katten, så vi går en runde i bygda.

Så er vi på veien tilbake, og ved “Ivar-huset” hopper katten frem og tar imot oss 🙂

 

 

 

 

 

Dei går godt i lag desse to 🙂

 

 

 

#kattoghund #hundenLeia #MrSniff #morgentur #fotografering #katt #hund #utetid #utpåtur #skogskatt #shetlandsheepdog

10 kommentarer
    1. Så koselig at de går så fint sammen! 🙂 Fine bilder.

      Nå har jeg fått beskjed om at jeg slettes fra blogg.no. Ingen overflytting for meg uten at jeg søker om det visstnok. Nå laster jeg ned bloggen, så får vi se om jeg får til å komme meg over på ny plattform. De vil visst bli kvitt oss som er så små som meg ser det ut til. 😉 Ha en fin dag! Klem <3

      1. HVA????????????!!!!!!!!!!!!!!!! Nei kom deg over hit da!!! Det har de ikke lov til………. den fine bloggen din <3 jeg er ikke større enn deg så du må komme over – kopier og kom!!! klem <3

    2. Så utrolig koselige bilder! <3 Jeg har nesten alltid hatt både katt og hund, men akkurat nå har vi nok med Jonas. Hadde en gul langhåret katt tidligere og han gikk med oss hele runda rundt når vi lufta bikkja. Han fulgte til og med ungene til skolen.

      1. Ja katter er spesielle rett og slett. Jeg hadde en katt som fulgte helt til Muletua her – fjelltur og katt………… ja den var spesiell. Men Mr Sniff liker seg best i kjente trakter og går sjeldent uten for sitt kontrollfelt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg