juice

JUICE MĂ… JEG HA!

Og nĂĄr det har gĂĄtt noen dager, uten juice, da kjenner jeg at nĂĄ er det noe som mangler. SĂĄ i dag tidlig, nĂĄr jeg stod opp og laget meg litt frukost, sĂĄ laget jeg likesĂĄgodt juice for tre dager.

 

I dagens juice er det:

1 ingefærrot
1 sitron
1 grapefrukt
3 gulrøtter
1 rødbet-kule
1 eple
1 chili

Nok til TRE glass!

Og så er det like greit å ta opprydningen og oppvasken med en gang – for det er så kjedelig å ta igjen slike ting.

Og alt dette går i “matavfall”

 

Så var det gjort – også har jeg juice i dag, i morgen, og tirsdag 🙂

 

 

Og jeg må si da, at de fleste juicer jeg lager, er gode! Men, det spørs akkurat HVA man tilsetter i juicen.

Denne gangen hadde jeg ikke appelsiner i hus – og appelsiner er med på å gjøre juicen søt. Men eplet søtner det litt da.

Og jeg tenker mest på at det skal være sunt og masse vitaminer og mineraler i den, så det er faktisk ikke ALLTID at juicen smaker SUPERGODT – men den er SUPERSUNN!!

 

 

 

#supersunnjuice #juice #hotjuice #sunnjuice #helse #juicemaskin #fruktoggrønt #matavfall

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg