is there anybody out there?

 

Ja jeg bare spĂžr!

SÄ skulle her komme en 
youtube-video,
men det fikk jeg ikke til i dag
..

 

 

Det er jo ganske hÄplÞst Ä ikke klare fÞlge de jeg har lyst Ä fÞlge, med kommentarer og tilbakemeldinger.
Det gÄr meg hus forbi



..

 

Jeg prĂžver Ă„ titte innom bĂ„de her og der, og legger igjen kommentarer, men klarer jo ikke fĂžlge opp fordi det forsvinner – man fĂ„r ikke fĂžlge opp kommentarene uten Ă„ lete opp hver enkelt blogger med sine innlegg man har kommentert.

Dette er gammelt nytt



..

Men jeg bare sier det liksom:-)

Savner Ä kommunisere som vi gjorde pÄ gamle-bloggen.

Vi venner oss fort nok til det nye – men jeg mĂ„ da vĂŠre sĂ„ ĂŠrlig Ă„ si at jeg fĂžler ensomheten ved Ă„ stĂ„ ganske sĂ„ alene her inne



.

StÄr jo ikke alene da


 men av og til fÞles det slik.

 

OgsĂ„ er det slik at folk sier de ikke kommenterer/svarer lenger for det er ingen vits i – for vi / ingen gĂ„r tilbake og leter opp innlegg for Ă„ lese svar pĂ„ kommentarer.

Synes det er veldig synd


..

Men PINK FLOYD var det som blei svaret pÄ dagens tankespinn.

IS THERE ANYBODY OUT THERE???

 

For jeg vet du er der 🙂

Og jeg vet du leser bĂ„de min og andre sine blogger 🙂

 

Og jeg er veldig glad akkurat DU leser!

SĂ„ da takker jeg deg – du som leser – du som kommenterer – og du som svarer 🙂

 

Jeg tror jeg har blitt som mange andre.
Jeg leser, godtar og gÄr videre.

 

LESER, GODTAR OG GÅR VIDERE







 

 

Ha en flott dag der du er!

 

 

 

#lesergodtaroggÄrvidere
#pinkfloyd
#blogg
#kommentarer
#8mai
#littavhvert

12 kommentarer
    1. SÄ enig med deg, jeg savner det som var.PÄ toppen av det har jeg vÊrt utestengt fra blogg.no i flere dager ogsÄ. Ikke mulig Ä lese hos noen. Kun navnet pÄ bloggene kom opp. Kanskje er det flere som har hatt det sÄnn??? FÞr hadde jeg oversikt over det meste. Jeg har gitt opp og gÄtt tilbake til den gamle bloggen min jeg. https://somdagenegr.blogspot.com/
      Der er det som fĂžr, stille og rolig, men det er greit. Jeg orker ikke stress for tiden og har fĂ„tt beskjed om Ă„ ta det med ro og da er det greit. Ønsker deg fine dager framover. Klem 🙂 Jeg kommer innom og leser hva du svarer jeg da.

      1. Legger til siden din i bokmerke sĂ„ jeg kan gĂ„ innom deg, Natheless 🙂 Visste ikke om denne bloggen 🙂 klem og gode Ăžnsker for dagene fremover!

    2. Et hjertesukk som jeg er helt enig i…. jeg leser, kommenterer, og ser aldri svaret…… sĂ„ fĂ„r jeg kommentarer, og svarer pĂ„ dem, men det er det nok ingen som ser………… ikke kontakt slik som fĂžr – jeg liker det ikke! Er lissom ikke fullt sĂ„ viktig Ă„ fĂžlge lenger, og det blir jo helt feil…. gode klemmer <3

    3. Jeg leser og kommenterer, og det er hyggelig for deg at vi kommenterer. Derfor er det hyggelig Ă„ gjĂžre det. OG er det noe spesielt og viktig , sĂ„ kommer jeg innom og leser svaret ogsĂ„. Men ikke pĂ„ ALLE jeg har kommentert. For det rekker jeg jo ikke 😀 klemmer <3

    4. Hei og hĂ„ 😀 Jeg prĂžver ogsĂ„ sĂ„ godt som jeg kan. men det er ikke lett det skal gudene vite. Jeg er gĂ„tt over til bare Ă„ bruke forsida til bloggen, og scrolle meg nedover sĂ„ langt som jeg orker for Ă„ finne dere, men det gĂ„r noen hus forbi som du sier. Og det er jo nesten hĂ„plĂžst Ă„ gĂ„ tilbake Ă„ se pĂ„ svar pĂ„ kommentarer. Men sĂ„nn er det blitt.. sĂ„ vi fĂ„r bare kauke til hverandre sĂ„ godt vi kan. NĂ„ er vi kommet til LillestrĂžm. og du har rĂžmt hovedstaden. SĂ„ da nytter det ikke Ă„ kauke i vinduet her i alle fall 😀

    5. Helt enig , Mette! Jeg savner ogsĂ„ Ă„ kommunisere som fĂžr! Man kommenterer til hverandre, men det blir ofte ikke til at man gĂ„r tilbake for Ă„ se om det er kommet svar. HĂ„per blogg.no kommer med en ny lĂžsning her! Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg