ingen god morgen

GOD MORGEN

Selv om det ikke var noen god start


..

Morgener som andre morgener, og man trykker pÄ knappen til kaffetrakteren.
Og sĂ„ gĂ„r lyset



.  !!!!!

Ok, det kommer vel snart tilbake



Ja!
Der kom det tilbake – trykke pĂ„ knappen – kaffe!

SĂ„ gĂ„r strĂžmmen  igjen – og blir borte i TO timer!
NULL KAFFE!

Men det starter med at jeg setter meg ned og skal logge inn pÄ datamaskinen, for det kan jeg gjÞre selv om strÞmmen ikke er her.
Batteri pĂ„ maskina vel 😀

Men



.
Jeg har jo ikke internett!!!!

Litt slik slukþrt



..
Og hunden titter ut vinduet og tenker kanskje sitt?

For her i stua blir det litt slik forvirring.
Hva skal jeg gjÞre nÄ?
For det og det og det skal jeg gjÞre nÄr strÞmmen er tilbake.
Men hva skal jeg gjĂžre mens strĂžmmen er borte?
Hadde jo IKKE lyst Ä spise skÄlen med havregryn uten kaffe,
men


sÄ tok sulten over.

Uten kaffe







Kom pĂ„ at jeg har mobildata – sĂ„ da var det inn pĂ„ mobilen da.
Sjekke vĂŠret.

Ja, for det har blÄst ganske godt rundt hushjÞrnet her.

Og ja



Innom wordfeud







Begynne sÄ smÄtt pÄ badet og tenke, sukk, fÄr vel gÄ morgentur uten kaffe da

.

Og der, var det ikke en lyd?
Jo, lyset kom!

LÞpe til kjÞkkenet og trykke pÄ knappen.
KAFFE 🙂

Og sÄ blei det greit allikevel.

KAFFE OG GOD MORGEN NORGE!

 

 

 

#strĂžmlĂžs #kaffe #morgenkaffe #morgen #torsdag #godmorgennorge

 

 

10 kommentarer
    1. SĂ„ stress. Utrolig hvor avhengig vi har gjort oss av strĂžmmen. Jeg syntrs kaff og god morgen Norge hĂžrtes perfekt ut. Bra det ordnet seg! <3

    2. ja en morgen uten kaffe er ingen god morgen,for meg skjer det kun om jeg skal pÄ opperasjonsbordet hi hi .
      SÄnn sett er jeg glad vi har vedovn,for pÄ den har jeg faktisk kokt kaffe flere ganger ved strÞmbrudd :=) godt du fikk din kaffe til slutt

    3. Vi trenger strĂžmmen til det meste ja. Ikke alltid sĂ„ morsomt Ă„ begynne dagen med stearinlys og kald grĂžt. OgsĂ„ uten kaffe! 😉
      Godt strþmmen kom tilbake. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg