hund og katt

Leia

Og katten Mr Sniff





Det rÄder ingen tvil om at det er hunden som er sjef i huset


.
Iallefall nÄr det gjelder hund og katt


.

I dag var det dagen for lett bÞrsting og klipping av pels, og nÄr hunden var ferdig var det katten sin tur.

Begge elsker dette, men i dag blei hunden sÄ sjalu da katten skulle bli bÞrstet, at hun virkelig satte katten pÄ plass, trodde hun




Men Leia fĂ„r ikke lov til Ă„ trykke katte ned – og etter en stund fikk jeg bĂžrstet katten ogsĂ„, pĂ„ hans premisser,  for han blei jo livredd den sjefete hunden.


Leia blei satt pÄ plass!


Slikt finner jeg meg ikke i hverken jeg eller den flotte skogskatten.

SÄ med bestemt stemme fikk hunden beskjed om Ä gÄ vekk, og hun sÄ gjorde, dog litt snurt.

De er jo de beste venner slik ellers, hund og katt, men hunden har en tendens til Ä bli litt sjalu nÄr katten fÄr oppmerksomhet fra matmor og andre egentlig ogsÄ.

SĂ„ var iallefall det gjort for denne gang 🙂

 

 

 

#hundogkatt #hundenLeia #MrSniff #bĂžrste #skogskatt #hund #katt

6 kommentarer
    1. Hehe, ja, de har jo personlighet og fĂžlelser dyrene ogsĂ„ 🙂
      Her hos meg pleier det Ă„ vĂŠre sĂ„nn at hvis jeg sitter i sofaen med kjĂŠresten, sĂ„ kommer Pus og presser seg ned mellom oss, eller han legger seg pĂ„ fanget til kjĂŠresten. Er ikke snakk om annet enn at HAN selv skal ha all oppmerksomhet 😀

      Artige de kosedyrene ♄

    2. Aha,, og jeg som har innbilt meg at Mr Sniff hadde full kontroll i huset 😀 men der skjĂžnner jeg at jeg har tatt feil. ForĂžvrig sĂ„ skjĂžnner jeg sjalusiens begrunnelse veldig godt 😀 Herlige bilder og fortelling. De mangler i alle fall ingenting, verken hund eller katt 🙂

      1. hehehee nei de mangler ingenting disse dyra det skal vĂŠre sikkert hehehehe Nei Mr Sniff er degradert————- forvist til varmekabler i kjelleren hehehe men han har det utmerket bra!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg