hjemmelaget

JORDBÆRSYLTE

Av Valldal-jordbær

4 kilos bakker med rensket jordbær.
Jeg kjøpte to – en for singelfryse og en for syltetøy.

 

Til fire kilo jordbær brukte jeg 1 kilo sukker og 2pakker frysepulver. Må innrømme at jeg muligens liker JAM frysepulver bedre enn dette jeg brukte idag. TØRSLEFFS var det noen som hadde skrytt så fælt av at jeg måtte bare prøve det……………. så har jeg brukt det denne gangen 🙂


 

 

 

 

 

 

 

#jordbær #hjemmelagetsylte #frysepulver #valldaljordbær #tørsleffs #jordbærsylte #rørtjordbær

2 kommentarer
    1. Flinke du… kanskje jeg skal gjøre det til uka…. hvis ikke, så er det jo første gang på ørten år at jeg ikke gjør det…. det er jo ikke greit! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg