hinne av is

FREDAG

Og en tidlig luftetur for hund og menneske.

For morgenen er fin den.

Men lite ante jeg at det var sÄpeglatt ute!

All sneen har jo nesten forsvunnet i mildvÊret, men i dag har en tynn hinne av is lagt seg opp pÄ asfalten.
SĂ„peglatt!
Og der man tror det er tÞrt og trygt Ä gÄ, mÄ man bare vÊre super forsiktig.

SĂ„ turen i dag var Ă„ plĂžye alle grĂžfter 😀

Men det var ogsĂ„ mildere ute nĂ„ og man kjenner pĂ„ at det nĂŠrmer seg vĂ„r 🙂

DrĂ„per hang her og der og noen klarte jeg Ă„ fange 😀

ØNSKER DERE EN GOD FREDAG!

 

 

#drÄper #fotografering #fredag #morgentur #hundogmenneske #utetid #glatteveier 

 

12 kommentarer
    1. Herligheta.. har jo hĂžrt om de som har krabbet seg hjemover i grĂžfta,, men DET har jo vĂŠrt under helt andre omstendigheter 😀 Godt dere kom dere heilskinna heim, pĂ„ alle fire.. i alle fall en av dere hele veien 😀 Ha en vakker fredag 🙂

    2. SĂ„nn var det her ogsĂ„. Jeg vĂ„gde meg ikke ut, men andre kjĂžrte avsted, og havnet i grĂžfta!!!! NĂ„ skal det begynne Ă„ regne, sĂ„ dette blir spennende framover i helga. Klem fra meg 🙂

    3. best Ä trÄ forsiktig ja,har gÄtt med piggsko hele nyttÄr nÄ jeg,i dag tok jeg vanlige stÞvletter,for her er det fin asfalt nÄ uten en hinne av is,tenkte eg skulle gÄ bak tunellen,men der mÄtte jeg gi meg for der lÄg isen :=) vi vil liksom ikke dette nÄ.
      Fine bilder,jammen fÄr du til drÄpene med mobilen din,hmm det har jeg ikke prÞvd meg pÄ

      1. Ja jeg tar litt drĂ„pebilder med mobilen. MĂ„ bare fokusere litt mere og ha litt mere tĂ„lmodighet hehehehe NĂ„ blir det snart bare veier Ă„ gĂ„ pĂ„ sĂ„ vi slipper trippe rundt 🙂

    4. Tungt Ă„ ut Ă„ gĂ„ nĂ„r det blir sĂ„ glatt. Det var glatt her ogsĂ„ i dag. SĂ„ det ble ikke noe langt tur pĂ„ meg og lille gutt i dag. Tryggest inne. Nydelige drĂ„pe bilder <3 MĂ„ ha en god fredag du ogsĂ„ 🙂

      1. Ja da er det trasig Ă„ gĂ„ ute………. Men nĂ„ tror jeg det har regnet vekk her……… 😀 God lĂžrdag til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg