havet

Tur
til
Mulevika

med frisbee i lomma 🙂


Og i dag måtte jeg dra frem vinterjakke som var litt lang, pga kulde og forkjøling.

Så….
selv om våren er her,
slipper ikke kulden så fort…..


Leia bare elsker dette å jakte/løpe etter frisbee.
Og Mulevika er et flott område for slik aktivitet.


Det har regnet mye i helgen, og vinden har vært opp i storm styrke.

Det kommer inn mye rusk fra havet slike storm-dager.


Litt morro selv om jeg kjenner jeg er veldig veldig sliten av forkjølingen…..

Hunden er for så vidt tålmodig – sitter der og venter på at jeg skal komme og kaste frisbee…………

Men så var det nok…………
Hunden sa ifra – og jeg skjerpet meg 😀


Det har kommet inn masse masse tare til Mulevika…………
Jeg vil ha sandstrand – ikke tare-strand!!!!

Mye rusk og rask kommer inn med vind og hav – og no blir litt morsomt fotogent mens annet ikke er så fotogent,.,,,,,,,,,,,,,,,

En fin tur med hund og frisbee 🙂

 

 

 

 

 

#mulevika #ruskifjøra #mulevikvegen #hundogmenneske #natur #fotoglede

 

6 kommentarer
    1. Masse flotte bilder av både deg, Leia og naturen.. Søppelet er jo ikke så bra da.. I helga var det sol og vind på lørdag..grått i går og sol igjen i dag..vekslende vårvær 🙂 Ønsker deg en fin kveld <3

    2. ja der var det mye å ta bilder av,og så masse tang ,er det normalt ? jeg trodde det bare var sand og stein eg hi hi .Tungt å gå ute nåe en er så forkjølet,jeg merket det bare av å gå ut med søppeldunken i dag,men jeg gikk alikavel en snartur ned til fjorden også nå på ettermiddagen,litt frisk luft gjø godt bare en kler seg varmt ja

      1. Ja det er slik at det kan komme inn mye tare…………. men det forsvinner mest sannsynlig igjen like fort 😀 God bedring Connie!

    3. Her var det litt av hvert 🙂 På godt og vondt 🙂 Men masse flotte bilder. 🙂 Trosser både forkjølelse og allergier 🙂 Imponert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg