hÄrete mÄl

Turen i dag, ein þnsketur som ikkje har vorte noko av, fþr i dag ja 😀

Og det Ă„ sete seg “hĂ„rete mĂ„l” kan vĂŠre greit det, av og til.

Og i og med dette er siste fredagen i ferien min,
sĂ„ tenkte eg at i dag – dĂ„ skal eg gĂ„ turen.
Og turen, det er Ă„ gĂ„ heimafrĂ„, inn til Kvalsund/Teigane –
oppi fjellet,
ta av og gÄ til SkagetÄa fyrst,
deretter RjÄhornet, Storevarden og Nerlandshornet og ned igjen til Kvalsvik.

Og fra ytterdĂžra heime og til eg gjekk inn igjen heime,
brukte eg 6 timar.
Eg vurderte lenge Ä droppe RjÄhornet




men érlig talt

.
gÄr man runda sÄ gÄr man runda.

 

SKAGETÅA
RJÅHORNET
STOREVARDEN
NERLANDSHORNET

 

6 timars tur frĂ„ ytterdĂžra – 20 kilometer viste min FITBIT!

 

 

Brukte akkurat 1 time frÄ ytterdÞra til Teigane.
Og er pÄ veg oppover vegen som gÄr til bl.a. Teigetua.

 

 


Og her tok eg av – istaden for Ă„ gĂ„ til Storevarden sĂ„ gjekk eg mot RjĂ„hornet.
God skilting!!

 

 

 

Og under her, i bildet – tuppen til venstre, er SkagetĂ„a 🙂


SÄ er vi oppe pÄ fyrste toppen !!

 


Flotte #Skorpa i bildet

 


Superglad for Ă„ ha komt hit – uten om Ă„ gĂ„ opp fra Kopparstad – for det er der eg gĂ„r opp nĂ„r eg skal pĂ„ denne toppen, slik vanlegvis.


Sit og pausar oss litt fÞr vi gÄr frÄ SkagetÄa. Utsikt ned mot Kopparstad/Kvalsund og inn mot Igesund og FosnavÄg.


Eit lite glimt tilbake til SkagetĂ„a og Skorpa – og skodda ligg og rullar over Skorpa og gir god kjĂžling i sola – for oss som svettar pĂ„ tur 🙂


RjÄhornet!


Hunden tenker nok sitt; hadde vi berre vore ferdige med denne turen



men vi mĂ„ nok rusle mot Storevarden 😀


Og jammen gjekk det fort Ă„ kome seg bort til Storevarden 🙂

Litt pausing igjen – og deretter mot siste toppen; Nerlandshornet.

 

Og her fekk Leia eit siste gir – dĂ„ ho oppdaga flokker med sau

..
Og der det er sau, svevar det ei og anna Ăžrn

.. og den fekk eg nĂ„kre bilder av 🙂

 

Bittelitt nysgjerrig vart sauen dĂ„ vi vart stĂ„ande sĂ„ lenge og sjĂ„ pĂ„ Ăžrna, men Leia ville helst jage sau

. sĂ„ da sprang dei 🙂

Og vi er framme ved Nerlandshornet!
Tenk, vi klarte det – sjĂžlv om nedstigninga stĂ„r igjen 😀

 

Slitne er det lov Ă„ vĂŠre no ja 😀

 

 

Ein nydeleg dag Ă„ gĂ„ so langt – og gode sko hjelper ogsĂ„ pĂ„.
Salomon speedcross er himmel pÄ fÞtene!

#seksflekketbloddrÄpesvermer
Klikk deg inn pÄ bildet om du vil, og les litt om denne bloddrÄpe-svermeren. Eg visste ikkje at den er giftig



.

Og hunden Leia liker blĂ„bĂŠr 🙂

 

 

 

 

En herleg tur i god temperatur i dag.

 

Runda pĂ„ NerlandsĂžy-fjellet er gjort, sjĂžlv om eg ikkje gjekk bort om Teigetua 🙂
6 timer er kanskje i meste laget

 men greit nok med det som er gjort. Ingen problemer for meg iallefall – vart litt meir for hunden – men avslapning no og hente nye krefter til nye turar!

 

 

 

 

#skagetÄa #rjÄhornet #storevarden #nerlandshornet #fjelltur #fitbit #norskukeblad #gÄtilmÄnen #friluftsliv #fjelltid #titusenskritt #20kilometer #naturbilder #fotoglede #turglede #hobbyfotograf #mestringsfÞlelse #aktiv #selfie #hundenLeia #shetlandsheepdog #hundogmenneske #hÄretemÄl

12 kommentarer

Siste innlegg