har ikke tĂžrketrommel

Det blĂ„ser en kald nordavind – som holder pĂ„ Ă„ bygge seg opp til kanskje en liten storm






En tur rundt i bygda for Ä lufte bÄde hund og menneske er helt fint og akkurat passe tur nÄr det blÄser slik.

Jeg har klĂŠr hengende ute pĂ„ “snora” – akkurat pĂ„ nordsida av huset, sĂ„ det var greit Ă„ komme hjem og fĂ„ de innomhus fĂžr nordavinden tok de med 🙂


Jeg har klĂŠr hengendes ute Ă„ret rundt.
Har aldri hatt tþrketrommel – og skal heller ikke ha det 😀
Har aldri Ăžnsket meg akkurat det.
Trenger det ikke.
Jeg liker ikke hvordan klĂŠrne blir etter en tur i trommelen.
Best med de som har hengt ute.
Og er det sĂ„ dĂ„rlig vĂŠr at de ikke kan henge ute – ja da har jeg et kle-stativ inne som de henger pĂ„ 😀
SÄ sÄnn er det med den saken !

 

 

Ha en fin fin dag der du er!

 

 

 

 

 

#nordavind #blogg #bilderpÄblogg #foto #sau #klÊrsomhengerute #naust #haenfindagderduer

 

10 kommentarer
    1. deilig Ä tÞrke klede ute ja,jeg har handukene i tÞrketrommel,men klea vÄr henger jeg pÄ stativ inne om vinteren,og ute pÄ snora om sommeren,jeg kan ikke henge ute om vinteren,da lukter dei sur rÞyk etter fyring i vedovn og klea mÄ skylles opp igjen :=) herlige bilder av sauene da

    2. OgsÄ lukter det sÄ godt av klÊrne nÄr de har tÞrker utendÞrs.
      I GjengstÞa tÞrker jeg klÊrne ute, eller pÄ loftet i dÄrlig vÊr. Der har vi ikke tÞrketrommel.
      Her pĂ„ FlatĂ„sen tĂžrkes hĂ„ndklĂŠr etc i trommel, resten henges opp pĂ„ vaskerommet. Ikke sĂ„ mye uteomrĂ„de Ă„ henge ut klĂŠr pĂ„ her 😉🙂

      1. Ikke sant! Man trenger jo plass ja, for Ă„ henge ut klĂŠr eller – plass inne for klestativ…….. sĂ„ av og til er jo tĂžrketrommel uunngĂ„elig 🙂

    3. Skulle gjerne hatt tĂžrketrommel jeg, fĂ„r ikke hengt ut her. Og det bruker eviglang tid pĂ„ tĂžrkestativ pĂ„ badet…Om vinteren. Har liten gĂ„plass her i huset 😼

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg