gullrekka

Toppane i Kvalsvika

Som jeg liker å kalle
#gullrekka

I dag ville jeg utfordre meg selv og iallefall gå Muletua og Barmen – men det blei tur over hele fjellet og ned til Golleneset fyr.
Fint å gå, mye vind, men sol på hele turen.
Klarte rett og slett ikke stoppe.



Herlig!
Barmen 🙂


Utsikt tilbake mot Muletua


Så er vi nede ved #gollenesetfyr

En herlig tur over gullrekka for hund og menneske 🙂

 

 

 

 

#fitbit #titusenskritt #mestring #muletua #barmen #børa #okla #bygda #fjelltur #hundogmenneske #mestringsfølelse #utno #utetid  #foto #natur

12 kommentarer
    1. Så flink du er! 🙂 De siste to dagene har jeg ikke klart 10.000 en gang. Men lå veldig godt an før det altså. Så i snitt har jeg fortsatt 9922 pr. dag, og ligger nest øverst på vennelista på FitBiten min i dag. Han over er bare en ungdom. 😀

    2. Så flink du er! Det ble en fin tur. Her ble det tur med naboen i kveld, men det var bare langs asfalterte veier i mørket. Kos deg på fredagen. Klemsiklem 🙂

    3. Der har du vandret i gullrekkas sjarme.
      Med herlig natur under solens varme.
      Bølgesus og sauer og varder.
      Hjerter i stein og fjær som vaier.
      Leia snuser mot vårlige dufter.
      Mens matmora rives med når hun lufter.
      Takk for titten fra dine fjell.
      Ønsker en vakker og fredfylt kveld. 😀

      1. Og selvsagt må jeg kopiere denne og dele den herlige dikteren fra nord 😀 Tusen takk dedicat – Jan Erling 😀 Jeg forstår det blåser hos dere også. Her har det økt på nå på ettermiddag kveld…………….. God fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg