“du gĂ„r heile tida”

 

“Du gjer ikkje noko anna
enn Ă„ gĂ„ du.”

 

“Du gĂ„r heile tida.”

 

Har du eit problem
med at EG gÄr heile tida?

 

Kvifor seier du slik?

Kvifor brukar du din energi pÄ det;
at eg gÄr sÄ mykje?

Kvifor?

 

Fokuser pÄ deg sjÞlv!

 

Ikkje pÄ at EG gÄr sÄ mykje.

 

Kanskje er det ein grunn
eller tre til at EG gĂ„r “sĂ„ mykje”

Kanskje er det ein eller fleire
grunnar til at eg har
ANLEDNING
til Ä gÄ sÄ mykje?

 

Eg kunne seie eg er takksam
for dine tankar om/for meg,
men bruk heller energien din pÄ noko anna.

 

Eg gÄr fordi DET gjer meg godt.
Og, eg lever her og no!

 

Enn du?

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
21.10.18

 

 

 

 

 

 

 

#minedikt #blogg #enndu? #dikt #dugjerikkjeannaennÄgÄdu #kviforseierduslik #mestring #revmatisk #artrose #fibromyalgi

12 kommentarer

Siste innlegg