det koster

Det koster,
men det er vel verdt det 🙂

Kiropraktortime
SĂĽnn ca hver tredje uke.
En nødvendighet for meg med #fibromyalgi.
Jeg sliter med blandingen av rått og kaldt og kaldt og mildt og vått og grått og skodde og………
You name it!


Noen har komt i sine #tresko 🙂
Ja – man må ta av skoa før man går inn til behandling.

 

Frisør

Bilde før – og det er mørkt i bunnen – og litt slik slitt i tuppene.
Jeg bruker aldri hårføne – så det er vær og vind som sliter på mitt hår 🙂

 

Så er jeg og venter på nesten slik å “bli ny”

Lekker??!
Den usminkede sannhet 😀


Hehehe  med #folie i håret 🙂


Nü er det ikke mørkt i bunnen lenger.
Og jeg må jo si det…..
Det er noen sølvtråder her og der – derfor etterstriper jeg det og lar det gå sin gang 😀
Det forblir ikke mørkt i bunnen for ever……..

Jepp.
Nødvendige ting – men ikke slik man gjør hver dag.

Frisør er sünn ca hver tredje müned for min del.
Etterstripe og klippe tupper 🙂

Men, det koster!

🙂

 

 

#egenpleie #frisør #kiropraktor

4 kommentarer
    1. Både frisør og kiropraktor, begge deler verdt det 🙂 Jeg er sjelden hos begge, men BØR til frisør oftere da 😮 Men shoppe, det kan jeg, god på det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg