blåsbortdagen

ETTERMIDDAGSTUR

Vi nøyer oss ikke med EN tur – når vi “bare” var i
Mulevika
for å kaste ball,
tidlig morgen 🙂

Nei, da må det en fjelltur til – ut på dagen, og i dag blei det

IGESUNDHETTA

og

IGESUNDVARDEN

 

Godt kledd i kald nordavind som blåste nesten liten storm på toppane.

Utsikt fra Igesundhetta.

Mine nye fjellsko som jeg fikk til jul, har jeg spart til nå.
Så i dag blei det testing, testing, og jeg må bare si at dette var herlige ALFA-FJELLSKO!
Lette som en fjær på foten!

 


Utsikt fra
Igesundhetta,
mot Fosnavåg sentrum.

 


Måtte holde på lua så den ikke føyk avsted!

Ellers var det en fin tur.
Og der vinden ikke tok, varmet sola.

 

 

 

 

 

 

Utsikt fra Igesundvarden

 

 

 

 

 

#blåsbortdagen #igesundhetta #igesundvarden #norheim #alfa #fjellsko #lue #nordavind #alfafjellsko #suprefjellsko #norheimlue #natur #fjelltur #fotografering #naturfoto #hundenLeia #fosnavåg

8 kommentarer
    1. Flotte turer med og uten ball 😀 Og i heftig vind 🙂 Og så deilig mat til middag 🙂 Full dag skjønner jeg 😀 Herlig 🙂 Vært en tur i Bodø og henta barnebarn som har vært hos faren i helga 🙂 Grei biltur, 10mil hver vei. Men i sol og sur vind… 🙂 Ha en fin kveld 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg