artrose

MEDLEMSMØTE
OG
LITT TILBAKEBLIKK
FRA
ARTROSEKONFERANSEN
REUMASOL 2018

 

 

Vi var to representanter fra vårt Revmatikerlag – og i dag hadde vi et lite innspill og fortalte om NOE av det som vi fikk med oss fra dagene i fjor mai.

 

Arka nedenfor er litt stikkord – notat satt sammen – fra de fire dagene konferansen varte. 

 

 

 

Gode innspill fra medlemmer gjorde at jeg og Elisabeth kom oss greit igjennom vĂĽrt referat fra turen i fjor.

 

Vi hadde litt flere notater og stikkord – men dette var det jeg hadde laget til.

 

At det nesten gjekk et år før vi fikk gitt vårt referat – var bare pga sykdom og datoer som ikke passet.

 

 

Men i dag passet det 🙂

 

Så hadde vi loddsalg – spiste frukt og grønt og drakk kaffe.

Den gode samtalen rundt bordet – selv om vi skulle ønske det kom mange mange flere på medlemsmøter når vi arrangerer 🙂

 

 

Tilbakeblikk til ReumaSol

 

 

 

#artrose #medlemsmøte #revmatiker #tilbakeblikk #reumasol

6 kommentarer
    1. ja sünn er det,jeg fikk beskjed pü üse att jeg hadde artrose i kne da jeg tok menisk opperasjonen,men prøver ü vÌre i bevegelse hele dagen,sitter jeg lenge og strikker ,sü har jeg ofte smü runder pü kjøkkenet eller bade bare sü jeg für beveget beina hele tiden :)har masse ü lÌre jeg det skjønner jeg

    2. Du verden 🙂 Det må jeg si, det var omfattende innlegg og tilbakeblikk 🙂 Har ikke finlest hver plansje, men skumma gjennom 🙂 Og trening kan du, det er i alle fall sikkert 😀 Flinke du 🙂 God helg 😀

      1. Heheheheh tusen takk! Ja dette blei et tilbakeblikk pga foredraget vi måtte holde i revmatikerlaget i går 🙂 God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg