allergi

SÅ ER DET DEN TIDEN


Jeg er helÄrs-allergiker.
Men det er allikevel denne tiden pÄ Äret som er den vÊrste.
NĂ„r ALT spretter frem.

Og det er da jeg har behov for
VENTOLINE
pÄ alle mine turer.
Jeg vet aldri hvilken dag som blir vĂŠrst.

Jeg har erfart noen turer med en “kloss” som ligger for brystet, fordi jeg har glemt ventoline.
SÄ jeg mÄ bare prÞve bli flinkere.

NĂ„ har det begynt Ă„ sprette ut – bĂ„de i bakken og pĂ„ trĂŠr, og jeg gleder meg over det – men fĂ„r noen plager.

Men, det er herlig med en vĂ„r som nĂŠrmer seg allikevel 😀

 

#allergi #ventoline #vÄr #allergisk #februar #tirsdag #helÄrsallergiker #allergimedisin

6 kommentarer
    1. Uffda. Det kan ikke vĂŠre enkelt. Har jo et par sĂžnner som sliter mye med sĂ„nn allergi. 🙂 Jeg bruker jo ventoline selv, men er mer knytta til mangeĂ„rig rĂžyking. 🙂 Gode tanker 🙂

      1. Ja allergi er trasig……………………… heldigvis bruker jeg ventoline bare pĂ„ denne Ă„rstiden……… og litt ut over sommeren om jeg er andre steder med mye pollen 🙂 Gode tanker tilbake <3

    2. ja vi liker vÄren,her ble jeg helt gul av pollen i helgen nÄr jeg kom borti noen rakler pÄ et ore tre :=) fikk tabletter jeg ogsÄ i Är i tillegg til ÞyedrÄper og nesespray ,er glad jeg bare trenger det pÄ denne tiden av Äret

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg