advent

JULEKALENDER
2018

ADVENTSTIDA

Og tenke seg til at det allerede er 21. desember!
Og bak luke nr 21 fikk jeg dette:

Jeg fikk nye slipehjul til min SCHOLL-MASKIN – brukes å fjerne hard hud på føttene 🙂


Jeg tror været er som i går…………..det er fortsatt mørkt men aner at det kan bli en ny fin opplett dag.

 

 

Om du klikker på bildet under,
kommer du inn til 21. desember 2017

 

 

Og hos bloggeren natheless kan du lese om

DEN HVITE NISSEN

og

hos frodith kan du se hva som skjer med Salt og Pepper og

JULEKALENDEREN

 

 

 

Blogger jeg vil dele med dere er:

SIV SVANEM

og

ANKAJAAN

 

 

Jeg liker å linke til andre blogger, og nå har jeg snart linket til ALLE de jeg følger……. iallefall nesten alle 🙂
Jeg har et par tre stykk igjen frem til julafta.
Veldig hyggelig å dele med dere.

 

Jeg har forstått det slik at ikke alle har fått kommet over i den nye bloggverden, men har funnet seg til rette på bloglovin og lignende.

Jeg vil prøve å finne dere alle og håper det blir enklere etter hvert og at det blir like morsomt som det var i den gamle blogg-blokka 🙂

 

 

Vi skrives!!!

 

 

Ønsker dere alle en flott fredag!

 

 

 

#bloggere #blogg #adventstid #fredag #desember #julekalender #21desember #pakkekalender #ventetid

10 kommentarer
    1. Herlig med litt fotpleie, så det var vel fortjent for en turgåer som deg 🙂

      Koselig at du linker til andre blogger. Kjekt å titte innom 🙂
      Veldig synd at ikke alle får følge med over, men godt at ikke alle gir opp fordet 🙂

      En fin dag til deg ♥

    2. nå fikk jeg lyst på litt fotpleie,det er godt det :=) Siv har ikke bestemt seg ennå om hun orker fortsette å blogge,hun ville tenke på det en stund,selv hadde jeg store problemer med å logge inn i dag,lagde nytt passord både en og tre ganger,sendte melding til suport ,nå kommer jeg inn så håper jeg det ikke blir mere tull :=) skjønner ikke hvorfor ikke alle blir flyttet over,men må søke om å få komme inn i varmen,blogglovin skjønner jeg lite av men har en konto der,men jeg har lagt alle mine bloggvenner til på instagram og noen får jeg kontakt med via epost :=) men vi får håpe att det går seg til etterhvert ja :=) ha en fin dag

    3. Ja nå går dagene fort 🙂 Det er i alle fall sikkert. Og jeg snubler bare innom som kjappest. Tenkte prøve meg på et innlegg til før vi drar sørover. Tar neppe med meg pc dit. Skjønner at dere har funnet ut av det meste her inne. 🙂 Men det blir nok tid å råd tenker jeg. :)Ha en flott fredag. Klem 🙂

    4. God og spesiell kalendergave, og trenger man så er det jo smart da 🙂 Nei, her er vi visst veldig heldige som fikk være med over 🙂 Det er sikkert og visst. Selv om jeg var SINT første dagen er jeg glad nå 🙂 God klem <3

    5. Koselig å komme inn til deg. Ja, den bloglovin er god å ha, for der finner jeg alle jeg følger, både fra gamlebloggen og her i det nye. Takk for nok en fin reklame. Du er gull! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg