advent

JULEKALENDER
2018

ADVENTSTIDA

 

 

Og bak luke nr 18 den 18. desember fikk jeg dette:

Dette er ansiktskremen jeg bruker 🙂
Når man reagerer på det meste innen hudprodukt – har prøvd det meste, og denne bare er DEN riktige for ansiktet – da anskaffes den i god tid så jeg ikke går tom.

 

Veret akkurat nå er vakkert i horisonten med noe skyer.

 

Om du klikker på bildet under, ja da kommer du til
18. desember 2017

 

 

Jeg var så heldig å vinne i konkurranse hos bloggeren, FRODITH, i julekalender den 4. desember – så om du klikker på bildet under, kommer du inn til innlegget fra den dagen 🙂

Og se hva jeg fikk i posten fra frodithen da!
Jeg har allerede tatt den i bruk og lagt håndkremer i den jeg da  😀
Det vil jeg bruke den til.
TUSEN TAKK!

 

Ventetiden går sin gang, og jeg tenker vi blir klare til jul også om vi lar være å stresse 😀

 

Se gjerne innom

DEN HVITE NISSEN
hos natheless

og

Julekalenderen hos
FRODITH

 

 

Blogger jeg vil dele med dere er:

HVERDAGENFORMEG

og

ELEVELE

 

#julekalender #ventetid #blogg #bloggere #18desember #hjemmelagetkalender #pakkekalender #advent

4 kommentarer
    1. Hei på deg, endelig rakk jeg innom å fikk oppdatert meg. Jeg skulle ha besøk, men de er en time forsinket!!!!
      Da ble det blogg for meg. Koselig gave du fikk. Hipp hurra. Ha en vakker dag 🙂 Klem.)

    2. Så koselig at du vant hos Frodith ♥ Kjekt med den kalenderen. Nå har jeg kun vært innom og lest og kikket den siste uken, uten å delta. Men kjekt er det å gjette litt fordet 🙂

      Men, jeg fikk ikke se hva du vant, og heller ikke den kremen. For her i innlegget ser jeg kun ett bilde, og det er av julelysestaken.

      Gode dagen til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg