gullrekka

VĂĽkne opp til flott soloppgang er TIPP TOPP LOLLIPOP!
Nytt ord fant jeg ut i dag  hehehe
Litt slik lollipo-farger i denne morgenen – som i lollipop-isen.

 

Fjelltur over #kvalsvikfjellet
og jeg har gitt den navnet:
#gullrekka  🙂

#gollenesetfyr
#okla
#børa
#barmen
#muletua

Det var rekkefølgen jeg gjekk i dag.
Litt flere motbakker enn om man starter med Muletua og gĂĽr motsatt.
Flott tur uansett – og om man går en eller flere av disse fine toppene.

Jeg liker å gå litt  i motbakker – så jeg synes det er fint å starte fra Golleneset fyr og gå først opp til Okla 🙂


Flott lys ute selv om det skyet litt til en stund.


Herlige turvennen min – #hundenLeia


Nede her ser vi Golleneset fyr og utsikt videre mot #Runde


Det gĂĽr bratt oppover og nesen er litt slik ned i bakken og oppdager flotte ting.


Det er ingenting ü si pü hverken utsikt eller høstfarger.


Mange fiskebåter, selv om det var bilde av bare to i innlegget 🙂
Livet til mange er fiskeriet/büt her pü møre-kysten.


Innover mot #sunnmørsalpane


Litt av bygda i #Mulevikvegen


Pü veien mot toppane Børa og Barmen.
Muletua ligger fortsatt skjult bak disse to toppane.


Og her er vi pü Børa, og ser heilt til Muletua


Vi er pĂĽ Barmen


SĂĽ er det siste toppen i sikte, Muletua.


Fint lys og skyer pĂĽ vandringen i fjellet i dag.


Titt tei!
Svette etter den lange fjellturen – og det er bare å hive seg rundt og komme seg hjem.
Skal i begravelse.

Og når jeg kom hjem hadde jeg passert titusenskritt og 9 kilometer 🙂

Ønsker dere alle en fortsatt flott tirsdag.
 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

#tipptopplollipop #natur #himmeloghav #lysinaturen #skyer #fjelltur #utpüturaldrisur #fotografering #naturbilder #fitbit #titusenskritt #mestringsfølelse

16 kommentarer

Siste innlegg