treningsøkt


Selv om det er søndag, må man jo være i aktivitet 🙂
Iallefall må jeg det.

Og jeg har meldt med på spinning kl. 12.00.
Og skal dra inn litt før, for å gjøre styrkeøvelsene jeg har fått fra 
#ryggskolen i Ålesund.
Og jeg gleder meg alltid til trening!
Og litt artig og ekstra giv pga FITBIT.


Setter fra meg sko og drikkeflaske ved sykkelen 🙂
Er et vanedyr som liker å ha kanskje heldst samme sykkel hver gang heheehe

Så gjør jeg de øvelsene jeg har fått beskjed om å gjøre:


Sitter som vist til venstre og drar stangen ned mot brystet 15 ganger med gjentagelse x3.


Så bruker jeg denne 5 kilos manualen og står på kne over en benk – først ene siden så andre siden med fot i gulvet og hånd på benken og løfter vekt 15 ganger der en drar albogen bak og opp………..   x 3


Jeg liker å trene!


Så er det 15 knebøy   x 3  (1 minutts pause mellom hver gang på alle øvelser)


Så er det de to siste øvelser på ball.

Den ene er å ligge opp på ballen og løfte høgre fot og venstre arm likt – også motsatt….. 15 ganger  x 3  
Her er det litt balanse inn i bildet hehehe men det går greit etter hvert.

Også er det nesten som i slyngetrening – sitte på kne og legge armene på ballen og skyve fra så langt man klarer 15 ganger  x 3

Jepp!

Så spant jeg på sykkelen  så svetten sila……


Og da så resultatet fra FITBIT slik ut 🙂

 

 

#trening #spinning #styrketrening #mestring #fitbit #forbrenning #treningsøkt #treningsglede #aktivtrening #søndag

 

14 kommentarer

Siste innlegg