skodd

NÄr man er sÄ aktiv som meg, mÄ man vÊre godt skodd.

Jeg har akkurat fÄtt meg nye joggesko/tursko/terrengsko.
Bestillt pÄ XXL

Og de er himmelsk gode Ă„ gĂ„ i – disse Salomon speedcross-skoa.




SÄ nÄ er jeg godt skodd for nye turer i vÄr natur.

Temperaturen ble nydelig ut pÄ dagen.
Jeg har sovet etter en nattevakt jeg tok pĂ„ meg ekstra, og lader nĂ„ opp batterier med en tur fĂžr kor-Ăžving senere 🙂

Her lĂ„ ogsĂ„ bĂ„ten til pappa, og de som drev fiske pĂ„ den tiden, tilbake pĂ„ 1970 tallet da pappa fortsatt var frisk og var maskinist pĂ„ familiebĂ„ten “Barmnes”.
Artige minner fra da vi var smĂ„ og klatret rundt i steinene og var inne pĂ„ bĂ„ten “vĂ„r”.

En herlig hĂžstdag!!

Og jeg gĂ„r rundt og gjĂžr det jeg elsker – nemlig Ă„ studere naturen, fotografere, gĂ„ turen og nyte livet og tiden 🙂

Ønsker deg en fin dag der du er!

 

 

 

 

#fotoglede #naturglede #shetlandsheepdog #bygda #naturbilder #hobbyfotograf #kvalsvika #molo #utetid #tursko #salomon #tirsdag

26 kommentarer

Siste innlegg