gamle dagar

Det var fþr i tida det






Vart inspirert av innlegget til

Siv Svanem

– om tilbakeblikk til “gamle dager”.

NĂ„r eg var lita var “gamle dagar” det som var nĂ„r mine foreldre var smĂ„ og vĂ„re besteforeldre si tid


.

Gamle dagar er visst ogsÄ det som vart MI tid i oppveksten, FØR dataalderen.
For vi som er foreldre no, levde i “gamle dagar” med fĂ„ TV-kanalar og null data.
Korleis klarte vi oss uten data, lurer dei unge pÄ, i dag.
Korleis klarte vi oss uten TV-spel og data-spel og alle dei mulegheite og kanalar som er i dag.

Vi klarte oss bra vi.
Vi leika og lĂŠrte mykje, utan Ă„ leike med data.
Vi klatra hĂžgt og lavt.
Og mange gjer det i dag ogsÄ .. klatrar hĂžgt og lavt
.
Men med det rette underlaget og med hjelm og heile pakka.

Kva visste vel vi om beskyttelse dÄ vi lÊrte Ä sykle, eller nÄr vi klatra hÞgt og lavt?
Det var i gamle dagar det

..
DÄ vi gjekk frÄ hus til hus og banka pÄ dÞra og spurte om nokon ville ut Ä leike eller om vi skulle vÊre i lag, og kanskje finne pÄ noko innandÞrs
.

Leik utan at foreldre mÄtte arrangere og tilretteleggje.
Leik med berre fantasien som begrensa oss.

I gamle dagar hadde dei skule endatil pÄ laurdagar.

Det trur eg at eg opplede EIN gong, pÄ barneskulen, og det var pÄ grunn av straumbrot og storm ute, sÄ vi mÄtte ta att skulearbeid
. synes eg Ä huske.

Gamle dagar


.
Eg tenkjer pÄ det som dÄ mine foreldre var smÄ og fÞr det


Men ungdomen tenkjer pÄ det som gamle dagar, mi barndomstid

Fþr i tida


.
PĂ„ 1970 talet og der





Gamle daga
.
Den herlege tida


Vi fekk levert melk og slikt ved lyktestolpen i vegen, kvar fredag, og var vi ikkje heime og kunne hente det inn med ein gong mÄ du vÊre sikker pÄ at krÄkene hadde hakka hol pÄ melkekartongen




SĂ„nn var det i gamle dagar – fĂžr i tida


..

Vi lÊrte Ä strikke frÄ vi var smÄ, og hadde barneforening, slik dei vaksne hadde det

..
Med salmesang og mat og greier
.
Vi ville vére som dei vaksne 🙂

I gamle dagar
..
Minna strĂžymer pĂ„ 🙂

Minna <3
 

 

 

 

#gamledagar #minna #blogg #fĂžritida

16 kommentarer

Siste innlegg