i gÄr

Og det er varmt og man mÄ gjÞre ting rundt huset, som Ä klippe plenen
..
 SÄ mÞte de som bor pÄ Thon hotell FosnavÄg, som bor pÄ Jevnaker til vanlig, i Mulevika. I dag ville de dit og nyte dagen fÞr de reiser hjemover.
De har forelsket seg litt i stedene her ute.
Fjellene og havet og naturomrÄdenes muligheter.
SÄ de vil tilbake ved en annen anledning, og kanskje ta med kajakker. 
Thon hotell FosnavĂ„g er det flotteste hotellet de har bodd pĂ„, sier Anne 🙂
Det er jo veldig hyggelig Ă„ hĂžre.
Det ER et flott hotell!

Her kommer dagen i gÄr:

Sommerkjolen pÄ og vandrer til Mulevika.


Drikke og hĂ„ndkle i sommervesken jeg fikk av frodith 🙂

Skal bli godt med et bad i det flotte saltvannet 🙂

Jeg finner Anne og Tore og vi rusler til en strand lenger inne i bukta der det ikke er folk i det hele tattt 🙂
Orker ikke sitte opp pĂ„ andre mennesker om jeg kan slippe det 😀

Fantastisk klart vann og flott strand – og jeg er glad jeg kan vise frem dette til gjestene 🙂
 

Og vi bader!

Det er nok ikke mere enn 17-18 grader i vannet, men det er topp i varmen som er.

SÄ har jeg fÄtt nok av strandlivet og rusler hjem for Ä ordne middag til gjestene fÞr de skal reise videre mot Loen og Hemsedal.


Super plass for telting her i Mulevika

SÄ har de dratt mot Loen, og jeg mÄ ta meg en tur med Leia i den varme kveldinga.

En tur i bygda og pÄ moloen


Jeg er litt glad i klatring og klyving – sĂ„ vi gĂ„r bak moloen og fĂ„r litt annen utsikt.
Jeg har faktisk aldri vért her fþr 😀
Men, det er fjÞre sjÞ sÄ da klaffet det.


Er det mÄsemor og mÄsefar og mÄsebarnet?
😀

En herlig fredag – sola siger ned bak fjellet og myggen kommer fram.
Det er bare Ă„ rusle seg hjemover.

Begivenhetsrike dager 

 

#fkloogfjÊre #fredag #mulevika #badetemperatur #badestrand #bygda #molo #fotografering #hund #natur #hobbyfotograf #bilderpÄblogg #sommer

 

12 kommentarer

Siste innlegg