kjekke folk

HEID TURSTI
OG
HORNSETEN

MÄtte ut av bygda pÄ tur.
Og da blei det formiddagstur pÄ Heid.


Det regnet godt i gÄr men i dag er sola fremme igjen og himmelen blir bare blÄere og blÄere etter hvert som turen skrider frem.
Varmt blir det igjen ja


Vi tar vĂ„r faste runde der vi gĂ„r forbi “Borga” – barneskolen i FosnavĂ„g.
Det er stilt der nÄ.
Ferie!


Utsikten fra #Heidtursti mot FosnavÄg sentrum

SÄ mÞter jeg Martha og Alf med hunden Simba, og de skal ogsÄ opp pÄ Hornseten i dag, og vi slÄr fÞlge.
Jeg har gÄtt pÄ tur med de i pÄska noen Är, pÄ 7-toppsturen som arrangeres hvert Är pÄ SandsÞya.
Veldig kjekke folk!


Hornseten!


Martha lĂŠrte meg noe i dag.
Her putter hun en stein inn i varden.
Hun tar med en stein fra begynnelsen av turen, og gir/tilegner steinen tanker/bekymringer som hun da legger fra seg pÄ toppen av en tur.
Som hun her har gjort ogsÄ i dag.
En fin tanke som jeg ogsĂ„ tror jeg vil adoptere fra henne 🙂


Mannen til Martha, Alf

En fin og varm tur

Takk for laget!

 

 

 

 

 

#hornseten #heid #hunderpÄtur #turglede #tursti #blogg #natur #fotografering

12 kommentarer

Siste innlegg