mestringsfĂžlelsen

MULETUA
OG
BARMEN

Det er sol og det er sommer 😀


Litt vind fra nord, men jeg mÄ til fjells i dag.


Formen er litt nede med meg,
har egentlig vÊrt det i lang tid. 
Jeg er sÄnn midt pÄ treet hele tiden.
Smerten har overtaket,
og har hatt det i lang tid.
Men jeg vet det gÄr over denne gangen ogsÄ.

GÄr til fysioterapeut nÄ,
pga skuldre og nakke/rygg –
men skulle nok hatt noe for hofter og korsrygg ogsÄ ..
Det kommer vel



MĂ„ fokusere pĂ„ en ting av gangen 🙂

NĂ„r jeg er litt slik “nede” hele tiden,
sliter jeg med motivasjon.
Men jeg jobber med saken hele tiden,
og jippiyabbadooo ble det tur  i dag 🙂

Jeg mÄ jobbe meg oppover.
Og vondt gjĂžr det, det kan jeg ikke skjule.
En fot foran den andre,
ta det rolig.
Tenker pÄ turene jeg skal ha senere,
som jeg gleder meg til.
Toppturene!
SÄ her er det bare Ä ta det med ro, kjenne pÄ kroppen,
lytte og pushe bitte litt.

Det er slik jeg er, pushe litt.
Ikke gi opp og kaste inn hansken.
For jeg vil!

Og turen i dag blei god etter halve turen.
Da slapp det litt i kroppen.

Men jeg klarte Ä ikke gÄ for langt, selv om jeg ville gÄ hele fjellet til endes.

GĂ„r til Barmen og videre derfra mot Vassverket og ned i dalen 🙂

Det er herlig Ä gÄ her og la tankene flyte.
Bli enig med seg selv at i dag er det ok Ă„ slutte av etter halve fjellet.


Bare skue utover og la tanke fyke vekk.

Sommeren er pĂ„ veg tilbake – og jeg har nok av ting og tang som skal gjĂžres og som skal skje de nĂŠrmeste ukene.

SĂ„ det er bare Ă„ samle energi 🙂


Passerer vassverket i bygda og har utsikt mot dalen og mot #RemĂžyfjellet.
 


Vi er snart nede i dalen.
“Dalen” har navnet fra jeg var liten og sikkert fĂžr mi tid ogsĂ„.
Vakre dalen 🙂

Har vandret hjem og slapper av.

SmĂ„e ting som mĂ„ gjĂžres bĂ„de innefor husets fire vegger og uten for husets fire vegger 🙂

SĂ„nn er det med den saken 🙂

Jeg har gĂ„tt meg til litt i kroppen, og er klar for resten av dagen 🙂

Nyt dagen der DU er <3
 

 

 

#ettskrittavgangen #utpÄturaldrisur #motivasjon #komiformmednrf #nrf #fjelltur #muletua #barmen #turglede #fotografering #fotoglede #hundenLeia

10 kommentarer

Siste innlegg