glede


Morgenturen, og hvor skal man gÄ?
Det blir en tur i bygda nÄ pÄ morgenen, for jeg skal til fysio om litt.

Men det er jo herlig Ä gÄ her.

Solen bryter igjennom, og man kjenner at man har tatt for mye klÊr pÄ
😀
Da betyr det at godvÊret er pÄ vei hitover.


Vi gÄr opp der den gamle planteskolen har vÊrt.
Jeg synes det er fint Ä gÄ der.
Koselig.


Og bilder er sÄ gÞy Ä ta nÄr fargene bare roper mot deg.


Oppe i “gjerdet”.


SÄ kom jeg pÄ at jeg har hatt et innlegg en gang fÞr, for et Är eller to siden

Ang. noe vi kaller “kjérringspytt”  🙂
Det ordet har funnets her siden jeg var liten.
Og vi blei fortalt at det var fra en heks


Og vi mĂ„tte IKKE fĂ„ det pĂ„ oss eller klĂŠrne for det var FARLIG det 🙂
Men det er mye “kjĂŠrringspytt” nĂ„ sĂ„ jeg tror det var umulig Ă„ IKKE fĂ„ pĂ„ seg det – vi som lekte ute Ă„ret rundt.

Hjem og slapper av litt og drar til fysio.
Og pÄ veien henter jeg en pakke fra Bergans.
Jeg syntes de T-shirt var sÄ fine og rimelige at jeg slo til med to farger like godt. 
T-shorter i merinoull – jeg liker ull pĂ„ tur 🙂


Herlige farger til turer dette her!
OgsĂ„ er det V-hals som jeg elsker 🙂

SÄ skaffet jeg meg en slik knotteball hos fysio som skal brukes spesielt pÄ nakke og skuldre men over hele kroppen kan den brukes.

Og nĂ„r jeg er hos fysio bruker jeg det nettet/vesken jeg fikk av frodith 🙂
Flotte farger!!

Hu hei hvor det gÄr med bilder her inne altsÄ!!!

 

 

#kjÊrringspytt  #blomster #farger #turglede #hobbyfotograf #fotoblogg #fotoglede #natur #hundogmenneske #shetlandsheepdog #morgentur #bergans #merinoull #cecilieskog #vhals

14 kommentarer

Siste innlegg