genser

ANJA-GENSER

Og ikke visste jeg at jeg burde strikket den i Small eller Medium størrelse, 
og IKKE i Large……….
Jeg strikker som regel alle gensere i L for at de skal ha litt vidde og ikke bli
FOR små eller trange, for det liker jeg ikke.

Men denne genseren – den formelig SVØMTE jeg i.
Men dette pga av
Pinne nr 5 ……….
Jeg burde gått ned en størrelse pga tykkelsen på pinnen.

Jaja.
Genseren er ferdig – og den er innsydd og nå passer den fint 🙂


Jepp – her er genseren 🙂










En knallgod og myk genser og dorthe scapell stil men……
Rett og slett for stor for meg, og ermane var dobbelt så vide som dei trengte være, så her var det en ting å gjere, ta fram saks og symaskin.


Det vart en del å klippe vekk i tillegg til saumen som tok sitt.
Så… trur SMALL hadde vært helt topp denne gangen.
Men men
Genser blei det og denne blir god på kaldere dager 🙂

 

 

 

#genser #strikk #hobby #sandnesgarn #surialpakka #skappelgarn #dortheskappel #anjagenser #handarbeid

 

26 kommentarer

Siste innlegg