ønsker meg regn

ONSDAG

Men eg trur eg har fĂĽtt solstikk.

Eg har basert dagen utifrü at eg skal pü 
Mari Boine konsert i dag, klokka 19.30.
Men……
Konserten er ikkje før i morga, pü torsdag, klokka 19.30.
Phu….. denne varmen altså..
Veit eg ikkje skal klage…
Men….
Eg synest det er i varmaste laget.
Sü, eg ønsker meg regn.
Berre ei byge hadde gjort seg.
Så slo det meg……
Kanskje Mari Boine klarer mane fram litt regn?
Men, konserten er i morga, har eg forsikra meg om.

Valgte fjellet i dag i hĂĽp om litt meir vindpust der, men snarare tvert imot.
Vindstille på toppen, nesten……………

Turen gjekk opp fra Kvalsvik til 
NERLANDSHORNET
og vidare til 
STOREVARDEN
og vidare til 
RJÅHORNET
og tilbake og ned fra Storevarden igjen.

Eg tenkte som so at ein dag i Sahara hadde eg ikkje takla…
Varmen og sola har vore for ever no….
Slutt å syt, tenkjer du………
Ja, eg har ikkje verdens største tålmodigheit med å ligge å slikke sol…………Det er rett og slett ikkje meg lenger.
Derfor fjelltur ü nyte naturen og utsikta frü høgda.

Men allikevel….
Eg og hunden – varmt – varmare enn varmast – vindstille fjell – lunkent fjellvatn – heilt topp. Berre vi har nok drikke med – og det hadde vi.
Leia fant vatn i elvar og slikt som ikkje var inntørka, og eg hadde flaske med vatn 🙂

Mobilen falt i vatnet og “nesten” vrikka fot et par gongar…..
Heiteslag – men heldigvis vanntett mobil 😀
Ja etter sjokket med mobil i vatnet etter bading – iallefall vassing – i fjellets varmaste fjellvatn………… kom eg på at eg har vanntett mobil og panikken roa seg alle hakka.
Så, her er dagens fotogalleri eller galeri…………
Traff kjekke folk som villig tok bilder av meg og den vakre hunden 😀

Like varmt i vatnet som på land…………


Jadda……….
Det var her mobilen for…….  😀


STOREVARDEN


Alltid like flott ü kome til 
RJÅHORNET 
og fĂĽ denne utsikta.


Matpauser med utsikt.

SĂĽ gĂĽr det nedover fra Storevarden.

Tomt for vatn nesten, ved favorittplassen vår 🙂


Ei linselus i bildet………..


Muletua der ute – i siktet 🙂


Nede!

Slitne av varmen og alle “nesten”-ulykkene fra dagens fjelltur 😀

#Nerlandshornet #storevarden #rjühornet #fjelltur #hetebølge #varmt #shetlandsheepdog #hundenLeia #naturfotografering #utetid #fotografering #ønskermegregn  #mariboine

24 kommentarer

Siste innlegg