17mai

17. mai
er vi sÄ glad i

..

GRATULERER MED DAGEN, NORGE!

Jeg har fri i dag og har noen planer for dagen.
Og planene blir til langs med 🙂

17. mai 2017

17. mai 2016

Om du klikker pĂ„ linkene for 2016 og 2017 sĂ„ kan du se hva som skjedde denne dagen, tilbake i tid 🙂

Fra innlegget i 2016 skrev jeg at det ikke er noe problem Ä gÄ med bunad i fjellet


..
Og det er det ikke heller det. 
Jeg synes det er flott med denne nasjonale drakta, i fjellet.
Men
.
Noe har skjedd.
Tror rett og slett den har “krympet” rundt livet?
Jaja, jeg har sjekket, og det gÄr faktisk an Ä sy den UT.
Men, det er ikke mitt mÄl.
Jeg fĂ„r spise litt mindre kaker, og trene mere, DET mĂ„ vĂŠre mĂ„let 🙂

Og innlegg fra 2017 var preget av en tur pÄ jobben, og 17.mai festen som blei arrangert av oss i byggefeltet.

Og som dere ser, er fjellturen viktig innslag selv pÄ en 17. mai.

Man mÄ velge.

Mine gutter har flĂžyet fra redet og det er stilt i dĂžrene her.
Hund og katt lager ikke sÄ mye styr.
Jeg mener det er en tid for alt.
Jeg har anledning Ä velge hva jeg vil gjÞre pÄ en slik dag.
SĂ„ valget mitt er fjelltur og feire med gode venner.

SÄ slik blir min dag i dag. 

Fjelltur og gode venner.

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA

 

 

#17mai #Norge #nasjonaldagen #grunnlovsdagen #gratulerermeddagennorge

18 kommentarer

Siste innlegg