ferdig

ROSA GENSER

Strikket på pinner nr 3 og 3,5

Sånn – ferdig!

Men, jeg er litt irritert på meg selv.
For jeg trodde etterhvert at jeg hadde misforstått oppskriften, og jeg avsluttet med å gjøre felling på en annen måte og forandret på oppskriften mot slutten.

Halsen er som det skal være……..
Men genseren kunne vært litt lengre – og det hadde den blitt om jeg hadde hatt is i magen og bare strikket videre uten å tenke for mye.
Men, genseren blei jo ok allikevel den.
Det er jo bare jeg som vet at den egentlig skulle være annerledes på slutten.
Pærlestrikket diktet jeg opp selv.

Jaja 🙂
Får stole mere på oppskriften og egen dømmekraft på neste prosjekt 🙂

Genseren er en sommergenser og er fin på den.

 

 

 

 

#rosa #genser #strikk #mønster #handarbeid #hobby #rosagenser #strikkeprosjekt #blogg

18 kommentarer

Siste innlegg