kortreist

Det blei ingen
7 topps tur pÄ
Sandsþya i dag



.

Det er ikkje alltid det blir slik ein tenkjer og har planlagt, sjĂžlv om eg eigentleg trippa etter Ă„ vĂŠre med Martha og Alf Holkestad pĂ„ bĂ„ten ut, og traske avgĂ„rde dei 7 flotte toppane 🙂

Men men

. helsa fyrst – og den fantastiske dagen gjekk ikkje vekk
i ingenting heller.
Det var avtalt tur til Runde i lag med Ingeline 🙂

Og hjelpe meg ka folk som har funne vegen til fjells hittil i pÄska.
Eg var heldig og fekk parkere hos Knut Asle og Inguna pÄ 
Goksþyr camping 😀
Var no fullt over alt !
Og Inguna vil vĂŠre med til SandsĂžya og gĂ„ dei 7 toppane ein annan gong – sĂ„ dĂ„ gjer me det 😀

Ein fantastisk dag i eit flott fjell.
Den gode samtalen – gĂ„ slik kroppen vil – nyte medbrakt mat og frukt og for ikkje Ă„ glĂžyme, sjokolade 🙂
Og hunden Leia var happy for tur.

Og det beste nesten, for min del, var nÄr vi kom til Lundeura og lunden berre kom fykande inn.
Tenke seg, det var berre meg og Ingeline der nede – og lunden.
Han kom ikkje heilt opp
. 
Men longt nok opp til at Leia stod like forgapt som matmora, og sÄg pÄ den vakre fuglen.
Ingeline syntes ogsÄ det var morosamt Ä sjÄ krabaten inn for landing.


Siteunderlaget som tantejente Tina laga til meg til jula 2016 🙂


SjÄ prinsessa!


I farta!!


Og der landa en lunde  😀

Takk for turen Ingeline !
So fekk eg no klipt i 10 pÄ topp kortet ogsÄ .

Trur vi fekk farge endatil 😀
 

 

 

 

 

#runde #lunde #fjelltur #sologblÄhimmel #pÄske #langfredag #foto #fotografering #bilder #natur #venninner #utpÄturaldrisur #mestring #lundeura #10pÄtopp

14 kommentarer

Siste innlegg