februar

28. FEBRUAR
Siste dagen i denne mÄneden.

Og denne februarmÄned har
gÄtt som et svusj


.

Hva skjedde akkurat denne dagen i

FEBRUAR 2017
og
FEBRUAR 2016 

Februar 2016 var skuddÄr med 29 dager.

Dagen i dag, og siste dagen i februar 2018, opprant som en fantastisk morgen, med blÄ himmel og sol.
Minusgrader.
Vet ikke sist det var slik pÄ disse kanter.
Med slik kulde og stabilt vinter-ver.

Og som dagen steg frem – fant jeg ut at jeg ville bruke FIT-BIT klokka mi i dag, og gĂ„ ei runde jeg ikke har gĂ„tt fĂžr.

Fra Kvalsvik – Teigane – Storevarden – Nerlandshornet og ned til Kvalsvika igjen.
Starter pÄ asfalt og avslutter pÄ asfalt men er oppe i hÞgda med snÞ ogsÄ.
Denne turen har nÄ blitt mÄlt til litt over 13 km. 

GĂ„r fra bygda og inn stranda i skygge.
Det er kaldt.
Veldig kaldt, sÄ jeg gleder meg til Ä komme i solen igjen.


Vi ser tilbake til bygda som bader i sol, og nérmer oss svingen og sola 🙂

Og sĂ„; vi er i sola igjen 🙂


Her gÄr vi siste del pÄ asfalt for en stund, oppover mot Teigane.


PĂ„ veg opp i fjellet – pĂ„ grusvei nĂ„ fĂžrst.

I skyggen oppover, er det isbelagt grusvei som heldigvis nÄ har blitt strÞdd med sand.
Veldig greit Ă„ gĂ„ her nĂ„ 🙂


Det gÄr oppover her i verden, og vi nÊrmer oss
Storevarden.
Det er fantastisk Ä gÄ her med den flotte utsikten.


STOREVARDEN
430 moh

VI sitter og nyter sola her pĂ„ taket – fĂžr vi skal videre.
Utsikt til Muletua – som er tuppen pĂ„ fjellet du ser bak Leia.


Ja
..
NĂ„r skyggen kommer i veien 😀
Hehehehehehhe


SÄ gÄr vi fra Storevarden, og det blir mere snÞ og store snÞbreder her og der.

SĂ„ kommer jeg pĂ„ at jeg har med noe i sekken for Ă„ blĂ„se bobler 🙂

SÄ er vi ved 
NERLANDSHORNET
368 moh

Og vi ser kvalsvika.

SÄ ble det litt bobler pÄ nedstigningen av fjellet.

Siste dagen i februar – og det er strĂ„lende ver.
MestringsfĂžlelse over en god og lang tur.

 

 

#fjelltur #titusenskritt #fitbit #dyttno #13kilometer #utpÄturaldrisur #shetlandsheepdog #hundenLeia #turvenner #fotografering #natur #utsikt #sÄpebobler #mestringsfÞlelsen

14 kommentarer

Siste innlegg