lilla/fiolett

Litt slik,
god morgen Norge 😀

Ja, man kan vel si det,
da det er bloggere over hele norges land
her inne.

Det blĂĽser ute og jeg skrur pĂĽ ovnen som stĂĽr ved vedovnen.
Orker ikke begynne fyre med ved ennĂĽ.
Nü er det kaffe og frukost først.

Så leser jeg innlegg fra frodith –

bursdagshilsen til kjekkeste
natheless

 

Ogsü er jeg innom bursdagsbarnet 
NATHELESS 
og hun har fargekode-utfordringer hos seg for tiden.

LILLA/FIOLETT
 


SĂĽ om du klikker pĂĽ de to lenkene over, kommer du inn til bursdagshilsen fra bloggeren, frodith, og lenken under, til bursdagsbarnet natheless og hennes fargeutfordring i dag.

Jeg valgte et bilde fra arkivet i dag
og falt egentlig for bildet under her.
Det gir varme i dag.
Og jeg synes det er en “touch”
av 
LILLA/FIOLETT i dette bildet.

Gratulerer med dagen NATHELESS!

 

Og ellers ønsker jeg dere alle en super tirsdag.
Nest siste dagen  i januar, gitt! 

 

 

 

 

 

#lilla #fiolett #fargekoder #natheless #utfordring #bursdag #frodith #januar #fotografi #bilde #godmorgennorge

20 kommentarer

Siste innlegg