klubbdag


SØNDAG


Og den første turen ute med hund er unnagjort.
ca 5000 skritt i Mulevikvegen.
Den er i grunnen alltid ferdig før 10.00, morgenturen 🙂

Det var flott lys ut i havet mot #Svinøyafyr men det er ikke godt ü zoome med mobil.


Noen #selfie og lek med hunden mens hun løper fritt uten band.

SĂĽ har jeg puslet hjemme.
Jeg skal ha klubb i dag.
Jeg har startet en NY klubb for noen av oss damer som IKKE
er med i noen klubb 🙂
Og vi er 7 damer.
I dag blir vi 6 damer, da ei sitter pü flyet hjem fra familiebesøk i USA og ikke rekker første klubb-møtet.

Jeg har laget plommedessert og ripsbĂŚr/blĂĽbĂŚrdessert.
Har egentlig sjekket frysen og tenkt bruke av mine innhøstede frukter, og det blei plommer og ripsbÌr.
Jeg plukket ut 43 plommestener – så håper fikk med alle, men om det er et par i desserten gjør det ingenting 🙂


Har i litt av denne gode saften 🙂
Har også en god slump sukker i 😀


Hun ene damen er glutenallergiker – så da passer det jeg serverer i dag veldig bra 😀

Noen drikker tè og noen drikker kaffe 🙂


Disse smellbonbongene er igjen etter min 50 års feiring, og de tenkte jeg ta knekken på i dag 😀


Maten i klubben skal ikke vĂŚre slik 3 retters.
Vi skal prøve holde det enkelt.
Så det blir noe å bite i, kaffe og tè 🙂

Gleder oss alle til ü møtes.

Har vĂŚrt pĂĽ luftetur i bygda pĂĽ ettermiddagstid ogsĂĽ.
All snøen som var her i gür er borte vekk.
Og det regner………..

Sünn er det med den saken. 
Snøen kommer og gür.

SĂĽ en liten anbefaling.

Jeg var pü kino i gür, og süg filmen om 
PER FUGELLI
Den anbefaler jeg deg ĂĽ se.
Den var sterk og vakker.
Ikke noe mer ĂĽ si om den saken.
Bør sees!

 

 

 

#perfugelli #ensisteresept #plommer #ripsbÌr #blübÌr #klubb #dameklubb #morgentur #dessert #frukt #fotografering #mulevikvegen #natur #titusenskritt #sunneresjokolade #mørksjokolade #søndagogregn

20 kommentarer

Siste innlegg